Физика для летающей тарелки

<< < (21/36) > >>

Toris:
Цитата: Евгений от 25.07.2015, 04:08:25 am

Ви помиляєтесь щодо викладених мною принципів створення гравітаційної взаємодії. У мене йдеться зовсім про інші технології. Авіація їх використовує, але не ефективно. Авіатори скопіювали аеродинамічний профіль у птиці. При цьому теоретичні основи створення гравітаційної взаємодії залишились невідомими.
Сьогодні вранці на стадіоні гарненько розігнав кров по організму, покормив організм, ще раз поспав і на свіжу голову осилив першу сторінку цієї теми (разом з кіношкою). Сказати, що я в захваті - нічого не сказати. Євген додумався до того ж, до чого додумався свого часу я, однак Євген пішов далі, значно далі. Чоловік провів багато часу у роздумах та дослідах.

Оскільки я налаштований на швидкий результат, то далі буду торкатись тих речей, які сприяють мені в подоланні сили гравітації Землі. Оскільки часу життя залишається все менше, то в житті стараюсь використовувати те, що існує вже.

Опис механізму плавання меч-риби я зустрічав раніше в інтернеті і ця робота дуже зрозуміло пояснила мені принцип швидкісного пересування транспортного засобу під водою. Стаття стала одним зі стовпів моєї уяви про такі процеси. Дуже приємно було взнати, що автор зазначеної статті є топікстартером даної теми.  :)

Опис безкавітаційного змикання води позаду циліндричного хвоста снаряду у воді співпадає з моєю моделлю. До ввігнутого конуса з переду снаряда я не додумався, оскільки шукав способи економного пересування у повітрі, а сучасна теорія на середніх швидкостях ЛА переймається більше задньою частиною профіля, яка дозволяє зменшити лобовий опір профіля.

Що стосується ущільнення повітря знизу і розрідження зверху аеропрофіля, то на практиці необхідно застосовувати або якийсь надпотужний насос для відсмоктування верхнього шару повітря, або постійно зміщувати сопла всмоктування в зону, де повітря перебуває у стані спокою і не рухається у зону всмоктування. Як варіант - рухати профіль з надзвуковою швидкістю.

Профіль, який рухається, буде мати форму, спереду скошену знизу - для стискання повітря (як у прямоточних гіперзвукових реактивних двигунах), а ззаду скошену зверху - для утворення розрідження повітря або й навіть кавітаційної порожнини. Конструктивно все це я бачу як диск з турбінними лопатками на периферії, однак з врахуванням двовимірності екрану, турбінні лопатки мають бути оточені екраном, перпендикулярним напрямку всмоктування. Тобто матимемо диск з прямокутною профільованою перфорацією десь біля периферії, котра рухається з надзвуковою швидкістю. Плаский проточний компресор, майже класика.

В сучасних фізичних моделях підйомна сила даного диска описуватиметься всього лиш перепадом тисків повітря з різних сторін профіля, хоча цей перепад тисків і створюється динамічним способом. Тобто диск працюватиме лише в газовому середовищі і цілком впишеться у сучасні наукові моделі буття. У кращому випадку матимемо питому підйомну силу поверхні профіля 1 кг/кв.см на рівні моря.

Як варіант, можна крутити плаский барабан з дірочками зверху біля периферії, а з барабана відкачується повітря, щоби в дірочках було сильне всмоктування. Однак і в цьому випадку після оптимізації конструкції ми отримаємо радіальний компресор.

...Безвідносно до того, що відбувається насправді, всі наші знання є лише моделями в нашій свідомості, котрі дозволяють щось оцінити і пристосувати це "щось" до наших потреб. В сучасній аеродинамічній моделі працює "напір потоку", закон Бернуллі та інша магія? - окей, хай буде так, полетіли. Працює "вакуум"? - хай так, лишень би рахувалось та літало. В решті решт наука має розвиватись і саме завдячуючи використанню нових моделей об"єктивної реальності з"являються нові корисні штуки.

Чесно скажу, що під антигравітацією розумію саме безбожне матеріалістичне поняття, як щось протилежне гравітації (котра теж геть не пізнана). Теорія про "вакуумний засос" мені поки що незрозуміла і є для мене лише цікавою аксіомою, прийнятою на віру. Як воно все працює - загадка, особливо з усвідомленням факту, що весь видимий світ і ми в ньому складаємось, в основному, з пустоти... Воістину, непізнані шляхи Господа...

А ось створення рухомих вакуумних порожнин на поверхні аеростатичного екрану, котрий підпирається знизу атмосферним тиском - дуже смачна ідея.

dimochka64:
http://hi-news.ru/technology/uchenye-ne-mogut-najti-podvox-v-nevozmozhnom-dvigatele-emdrive.html

УЧЕНЫЕ НЕ МОГУТ НАЙТИ ПОДВОХ В «НЕВОЗМОЖНОМ» ДВИГАТЕЛЕ EMDRIVE

подвашник:
Цитата: командор от 28.07.2015, 11:53:52 am

Пупырчатый шарик от гольфа летит дальше гладкого .
Экспериментально доказано,что таракан слышит ногами.


      A  это из за прылипания потока при малых числах Re.
  У  таракана сухая нервная система с  высокой скоростью передачи сигналов.

     Но вместе с тем куб стали со стороной 10 метров разлетается на куски,,
а куб урана со стороной в 10 сантиметров  вступает в цепную реакцию,
а от взрыва распадается  на ничего.

Евгений:
Цитата: dimochka64 от 03.08.2015, 11:42:13 am

УЧЕНЫЕ НЕ МОГУТ НАЙТИ ПОДВОХ В «НЕВОЗМОЖНОМ» ДВИГАТЕЛЕ EMDRIVE

Невозможно говорить о принципе работы двигателя, имея только его фотографию и набор псевдонаучных фразеологизмов, из которых ничего нельзя понять.
Короткая цитата из статьи, на которую Вы дали ссылку всё разъясняет.
Цитировать

Природа наблюдаемой тяги по-прежнему остается неясной.

Как можно что-то конструировать, не зная природу наблюдаемой тяги? Как и диск Серла это изобретение носит случайный характер.

 Я вышел на этот форум с тем, что бы сказать: авиаторы, Вы ближе всех к истине. Необходимо только задуматься и попытаться отделить плевры от зерен. Во время нашего обучения нам вместе с  зёрнами знания вдолбили в головы шелуху лжи и не научили их разделять.
    В статьях я попытался раскрыть  именно физическую природу этого таинственного явления. Многие говорят, что это похоже на фантазию. Но каждому "фантастическому" утверждению даётся вполне материальное доказательство. Примерно на 150 страницах Вашему вниманию предложена теория ИНОГО мироустройства. Сто человек читают аннотацию  и только один из них дойдёт до принципа работы летающей тарелки. И, к сожалению никто не отозвался на проведение эксперимента по созданию универсального магнита. Что такое универсальный магнит? Это магнит, который притягивает к себе не только металл или камень, но и Человека. Неужели искусственная гравитация в космическом корабле не интересна? А ведь в истории человечества был период, когда этот магнит работал. Об этом мы ещё поговорим.

подвашник:
  Дядьку  Евгэн, Шановный! Я скопировал, напечатал... а читаю тогда , когда,
вы знаете это состояние когда соображалка выше работает, и с карандашиком, и со
своими ,порой изменяющимся, резюмэ,  но штурмом эту штуку не возьмеш, даже если лошади понесут.  Потыхэньку ,верными приближениями, можна будет подойти к истине. Восторгаюсь Вами.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница