А будет ли теперь Россия заинтересована в модернизациисвоих Ан-2 в Ан-2-100 если на них предусмотрены двигатели Моторсич МС-14, а "Аэросила" поставлять винты АВ-17 для модернизации украинских Ан-2. И кстати - а какое их количество на Украине, сколько и какие их собственники готовы платить за модернизацию?
"
А будет ли любезен многоуважаемый Джин, продать мне птицу именуемую - павлин?"
А з якого боку тут Росія?
Перше що можна зробити, це пошукати подібні гвинти у світових виробників, а якщо нема то замовіти виготовлення. Проте Мотор Січ не хлопчаки штанці на лямках, можуть і самі освоїти випуск гвинтів, не складніше двигунів виріб. Власники в Україні скріш сдадуть те що від бортів залишилось хоч за якісь гроші, а ось хто закаже ремоторизований Ан-2-100, то вже інше питання. Можливо і держава.
В Украине реально летающих около 50 бортов Ан-2. При цене за летающий Ан-2 от 25000у.е., платить за модернизацию несколько сот тыс у.е. не рентабельно. Думаю, как это не плачевно, но эпоха Ан-2 постепенно идет к своему завершению.
Готовий Ан-2-100 може тягнути до лимону, проте інколи ціна не головне, якщо наприклад для АТО.
Чим замінити за помірні гроші - ось в чому питання.
Навіть зараз є можливість використовувати нові планера Ан-2, і навіть
дуже модернізовані.
Звичайного Ан-2 епоха звичайно пройшла, але при наших реаліях модернізовані версії ще будуть літати.