Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
16.11.2024, 09:54:49 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: "Дебаты" по теме а/п Ровно  (Прочитано 1848 раз)
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« : 08.06.2015, 17:20:08 pm »

Долю Рівненського аеропорту, який нині має статус міжнародного, вирішать депутати обласної ради. Адже саме під час засідання сесії, яке відбудеться 12 червня, стане відомо, хто ж очолить стратегічний об’єкт. Його між собою ділять два претенденти — попередній керівник Сергій Піндюрін і колишній тимчасово виконуючий обов’язки генерального директора, який був призначений кілька місяців тому, Ігор Насинюк. Наразі ж питання щодо майбутнього аеропорту постало доволі гостро — він може або відновити свою роботу повноцінно, або ж зруйнуватися до кінця, вважають працівники підприємства. Все залежить від того, хто його очолить, і чи ця людина працювати над розвитком, чи продовжуватиме розкрадати те, що є. Адже впродовж кількох місяців в аеропорту тривають внутрішні конфлікти. Підприємство, яке чимало заборгувало, досі не має постійного керівництва.  Чому ж аеропорт став приводом для такої запеклої боротьби і чим приваблює потенційних керівників — читайте далі у матеріалі сайту “ВСЕ”.

Ще є що розкрадати?

 

Те, що аеропорт приваблює потенційних керівників, не дивно. Адже лише земля, на якій він знаходиться, коштує сотні мільйонів гривень за найскромнішими підрахунками. Загальна площа аеропорту становить 166 га.

Окрім того, на його території знаходиться чимало техніки та приміщень, які також дорого коштують. Тим часом паливо з території аеропорту постійно зникає. Працівники подейкують, що це його просто розкрадають керівники. Кажуть, що нині нестача палива становить 9 тонн. А колишній керівник і в.о. гендиректора тільки займаються «перетягуванням канату», мовляв, хто кращий.



Складну ситуацію в Рівненському аеропорту не приховує і керівництво об’єкту. Нинішній в. о. генерального директора В’ячеслав Свінтозельський розповідає, що на підприємстві все складно. Є десятки доповідних щодо незадовільної роботи аеропорту, розкрадання тонн палива, тож наразі відбуваються перевірки КРУ, міліції, написані заяви в усі відповідні органи.

- Лише за 2011 рік в одні руки одному підприємству було продано 21 одиницю техніки.  Діяли так звані сімейні підряди, які розкрадали все, що можна, - каже В’ячеслав Свінтозельський.

Тим часом заступник генерального директора Рівненського аеропорту з авіаційної безпеки Володимир Мосницький пояснює, що все не зовсім так, і це ще питання - хто що крав.



Схожа позиція і в Ігоря Насинюка, який впродовж кількох місяців очолював аеропорт. За його словами, проблема підприємства в тому, що кожен новий керівник не переймався тим, що є на підприємстві, технікою, передачею майна...

- Я прийшов очолювати підприємство за розпорядженням голови Рівненської облради, щоб з’ясувати реальний стан речей в аеропорту. Адже в його роботі було чимало недоліків, негативний стан техніки, також виникли проблеми з паливом. Зокрема, виявили нестачу майже 9 тонн палива. Щодо цього написані заяви в відповідні органи, тривають перевірки, - каже Ігор Насинюк.

Він також додав, що зараз на підприємстві офіційно працює 85 людей, і кого підтримає більшість працівників, той, швидше за все, і буде призначений обласною радою.




У свою чергу, екс-керівник підприємства Сергій Піндюрін пояснює, що коли він прийшов і пішов з посади, нестача палива становила майже 4 тонни. Звідки нове керівництво взяло нестачу в 9 тонн, це питання.

- Коли я прийшов працювати в аеропорт, його як такого ще не було. Я вивів підприємство на нормальний рівень. За час своєї роботи негативу не бачу. Нині ж те, що відбувається, - це спроба дискредитації попереднього керівництва. Якби я очолив аеропорт, він міг би нормально працювати. Якщо ж залишиться нинішнє керівництво, то за півроку підприємство може взагалі зруйнуватися. Справа в тому, що професійна кваліфікація Насинюка не дозволить працювати на цій посаді, - каже Сергій Піндюрін.

Хто бореться за посаду керівника аеропорту?



А доки тривають перипетії стосовно призначення нового керівництва, самі працівники аеропорту просять не дати зруйнувати стратегічний об’єкт і кажуть, що до обох очільників є запитання.

Адже попереднього керівника Ігоря Піндюріна офіційно звільнили за те, що він збільшив борги аеропорту. Проте частина колективу підтримує колишнього "шефа" й звинувачує нинішнє керівництво у зловживанні владою, погрозах звільненням та розкраданні майна.

Люди, які не згідні з позицією  Ігоря Насинюка та його заступника В`ячеслава Свінтозельського, надіслали у редакцію «ЧаРівне.інфо» лист, де розповідають свою думку щодо подробиць конфлікту, пише видання.




Тим часом керівники Рівненського авіапідприємства на подібні звинувачення відповідають, що «бучу» на летовищі здіймають старі кадри, які займають по кілька посад і не сприймають будь-яких змін.

- Я знаю, що ці працівники хочуть залишити все, як є. У декого з них на підприємстві працює вся родина: доньки, сини, брати, чоловік. Безперечно таким кадрам жодних змін не потрібно. Ми ж намагаємось модернізувати, розвинути аеропорт, залучити інвесторів та молоді кадри, - пояснює В`ячеслав Свінтозельський. - Нині Рівненський аеропорт залишився єдиним діючим на чотири області – Волинську, Тернопільську, Рівненську та Хмельницьку. Якщо ми залишимо все, як є, то доля летовища буде такою ж як і наших сусідів – Луцького аеропорту, який торік вже використовували як бурякоприймальний полігон. Ми маємо бажання, а головне - всі шанси підняти аеропорт з колін та перетворити його на успішне підприємство.

Водночас, за інформацією "ЧаРівне.інфо", колишній директор рівненського аеропорту  Сергій Піндюрін теж готує заяву на конкурс.

У телефонній розмові він підтвердив наміри вдруге очолити підприємство.

- Хочу знову повернутись туди, де моє місце. За два дні зберу документи й подам на розгляд, - пояснює Сергій Піндюрін. - Адже вважаю, що аеропортом мають керувати люди, які, перш за все, мають відношення до авіації. Сподіваюсь, що колектив мене підтримає.

Відтак, шанси стати новим директором Рівненського міжнародного аеропорту наразі мають двоє кандидатів.

За словами начальника відділу з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку виконавчого апарату обласної ради Тетяни Кравчук, після цієї дати колективи підприємств мають визначитись, підтримують вони даного кандидата чи ні.

- По завершенню конкурсу ми направляємо відповідні листи з проханням визначитись із датою зборів трудового колективу. Після того повідомляємо голів постійних комісій. За їх участю проводяться збори, і весь пакет документів, в тому числі протоколи зборів, подаються на комісію, яка приймає рішення виносити питання з даною кандидатурою на сесію облради чи ні. Згодом депутати голосують за або ж проти пропонованого кандидата.

А працівники підприємства «не для преси» кажуть, що обидва керівника мають свої інтереси щодо аеропорту. Адже Сергій Піндюрін — колишній «регіонал», який знову хоче прийти до влади, а новий в. о. директора Ігор Насинюк — людина, яку активно просуває керівництво облради. Тому натякають, що боротьба за Рівненський аеропорт має і політичне забарвлення.

За ким більшість?

Обидва ж потенційні кандидати кажуть, що начебто більшість працівників підтримує їх. Мовляв, це їм говорять люди у розмові. Але хто керує, той і править, - вважають претенденти.

А працівники аеропорту розповідають журналістам, що хочуть, щоб підприємство працювало, і керівник має забезпечити для цього всі умови. А дехто натякає, що і до нового очільника Насенюка є чимало запитань, мовляв, дуже він вже хоче затриматися на посаді.

У свою чергу голова Рівненської облради Михайло Кириллов зазначає, що після зміни керівництва аеропорту з’явилася позитивна динаміка, про що свідчать цифри.

- За перший квартал минулого року аеропорт зміг заробити лише 643 тис. гривень. А вже за перший квартал 2015 року, і це врахуйте складну економічну ситуацію, прибуток склав 1 млн. 108 тис., грн. А вже на наступному засіданні сесії облради, яке відбудеться 12 червня, мають розглядати питання щодо призначення нового керівника аеропорту. Наразі на постійних комісіях депутати погоджують кандидатів, - коментує Михайло Кириллов.

Також голова облради додає, що аеропорт має потенціал, і важливо, щоб він нормально працював. Окрім того, планується, що аеропорт займатиметься вантажними перевезеннями, у яких є потреба.

- Як тільки з’явиться можливість доставляти вантажі з закордону авіатранспортом, Рівне має всі шанси перетворитися на потужний логістичний центр. Такий собі авіаційний порт. А це чималі кошти в бюджет, інвестиції та робочі місця. Товар із різних куточків світу, направлятимуть сюди, і вже звідси він розвозитиметься по торгових точках Рівненщини та сусідніх областей. А для цього, перш за все, потрібно призначити керівника, щоб поставлена перед ним задача почала виконуватися і було в кого спитати за результат, - вважає Михайло Кириллов.

І про борги...


А доки потенційні керівники ділять між собою аеропорт і сподіваються на підтримку депутатів, стратегічний об’єкт має чимало боргів, про перспективу погашення яких поки що всі мовчать.

Як повідомили у прес-службі облради, станом на 31 травня дебіторська заборгованість Рівненського аеропорту становить 4309,7 тис. грн. Окрім того, є й чимала кредиторська заборгованість на матеріально-технічне забезпечення. А саме на кінець травня вона становила 1648,3 тис. грн.

А борг із зарплатні - 873, 7 тис. грн.

Тому які перспективи чекають Рівненський аеропорт, достеменно сказати важко. А хто “відгрібатиме” за попередників із старого-нового керівництва, швидше за все, визначать депутати облради вже 12 червня.

http://vse.rv.ua/groshi/1433769907-kabinetni-kiborgi-u-rivnomu-trivaie-bitva-za-mizhnarodniy-aeroport.html
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004