Вот более свежая информация
http://uzhgorod.in/ua/novini/2015/iyun/vlada_proponue_peredati_vertolitnij_zavod_u_dubovomu_u_komunal_nu_vlasnistВлада пропонує передати вертолітний завод у Дубовому у комунальну власність
Керівництво області пропонує передати державне підприємство «Закарпатське вертолітне виробниче об’єднання» з державної у комунальну власність. Відповідний лист вже отримав Державний концерн «Укрооборонпром». Свого часу це підприємство, створене в 1978 році, належало до стратегічних. Тут виробляли вузли та агрегати для авіаційної галузі, зокрема ще у 1984 році – агрегати до легкого вертольоту Мі-34. Тоді на підприємстві працювало понад три тисячі фахівців, воно було відоме по всьому Союзу. Але після розпаду СРСР обсяги замовлень зменшилися в десятки разів, а згодом виробництво майже зупинилося. Після реорганізації підприємство передали в підпорядкування Міністерству промислової політики, однак реальної підтримки з боку держави так і не було надано.
На сьогодні на підприємстві й досі працюють майже 100 осіб. Підприємством освоєно випуск параболічних антен великого діаметру. Проте більше 4,5 тисяч метрів квадратних приміщень заводу та обладнання не використовується.Протягом року обласна влада вже тричі зверталася в мінпромполітики вжити невідкладних заходів з метою збереження та ефективної діяльної державного підприємства «Закарпатське вертолітне виробниче об’єднання». Втім результатів цієї переписки – майже ніяких.
http://uzhgorod.in/ua/novini/2014/noyabr/zakarpats_kij_vertolitnij_zavod_viroblyae_anteniЗакарпатський вертолітний завод виробляє… антени
Державне підприємство «Закарпатське вертолітне виробниче об’єднання», яке входить до складу концерну «Укрооборонпром» на межі банкрутства. Наразі підприємство отримало разове замовлення з випуску антенної техніки, що дозволить тимчасово уникнути відключення підприємства від електропостачання. При цьому борг із зарплати збільшується і наразі становить 1,3 млн. гривень.
Підприємство, яке базується в селищі Дубове Тячівського району минулоріч підписало договір з Київським авіаремонтним заводом на виготовлення пасків для крісел пілота літаків АН-32 в сумі 1,3 млн. гривень. Замовлення мало виконуватися для літаків, проданих в Індію. Однак індійці цьогоріч відмовилися від замовлення. Закарпатське вертолітне об’єднання виконало умови контракту, й виготовило продукцію, проте грошей не отримало.В жовтні керівництво підприємство звернулося до державного концерну «Укрооборонпром» з проханням надання безвідсоткової фінансової допомоги.