Ан-178

<< < (14/33) > >>

serge:
Главный конструктор завода Антонов, рассказал НВ, сколько миллионов Украина заработала на продаже самолетов китайцам

http://nv.ua/business/economics/glavnyy-konstruktor-zavoda-antonov-rasskazal-nv-skolko-millionov-ukraina-zarabotala-na-prodazhe-samoletov-kitaycam-49760.html

Kagor:
Дмитро КІВА: «АВІАЦІЙНІЙ СЕГМЕНТ ВТС УКРАЇНИ З ЗАХОДОМ – ЦЕ НЕОСЯЖНИЙ ПОТЕНЦІАЛ»

Сучасна українська авіаційна промисловість до останнього часу залишається експортно-орієнтованою галуззю, тому міжнародне співробітництво, і в тому числі, військово-технічне, є обов’язковою та вкрай важливою складовою її розвитку.



Нині ДП «Антонов» має розгалужену систему зв’язків із західними компаніями 16 країн західного світу та має намір розвивати й поглиблювати ВТС із західними оборонними компаніями. Для цього існують усі передумови. Зокрема, за своєю структурою фірма «Антонов» нічим не відрізняється від аналогічних компаній Заходу. Для здійснення повного циклу створення літака підприємство має всі функціональні підрозділи: дослідне конструкторське бюро, дослідний завод, льотно-випробувальний центр та серійний авіазавод. Варто позначити, що фірма «Антонов» реалізує цифрове проектування, залучає новітні наукові досягнення і передові технології, широко використовує композитні матеріали, а також вона створює і новітні авіаційні тренажерні комплекси найвищої технічної категорії (D).
Сьогодні на ДП «Антонов» налічується 10 науково-дослідних комплексів рівня національного надбання, а щорічно провадиться більш 200 наукових досліджень. Варто додати, що ДП «Антонов» має багаторічний досвід у розробці авіаційної техніки, а за 69 річний період існування фірми побудовано понад 22000 літаків більш ніж 100 типів та модифікацій. Майже 4600 українських літаків експлуатується у 78 країнах світу, а значна частина з цих літаків має військове або подвійне призначення.
Сьогодні у серійному виробництві знаходяться такі типи літаків як: Ан- 140-100, Ан-148-100, Ан-158, Ан-74, Ан-32. Певна кількість цих літаків ви-робляється для потреб силових структур різних країн світу.
У розробці також знаходиться ціла низка нових літаків та їх модифікацій. Це Ан-70/Ан-188, Ан-178, Ан-124-121/- 200, Ан-148-300, Ан-132 і Ан-2-100. Всі ці літаки призначені для виконання різних завдань і можуть бути запропоновані для потреб як військових так і цивільних замовників.
Що стосується міжнародного військово-технічного співробітництва, то ДП «Антонов» пропонує різні напрямки:
- супроводження експлуатації літаків «Антонов»;
- співпрацю у сфері створення нової авіатехніки «Антонов»;
- участь у закордонних (в тому числі, багатонаціональних) літакобудівних програмах;
- авіаційні вантажні перевезення по всьому світу.
Основними напрямками діяльності ДП «Антонов» у сфері військово-технічного співробітництва сьогодні є створення та виробництво військово-транспортних літаків та літаків спеціального призначення. Вважаю за необхідне додати, що фірма «Антонов» готова до сучасних схем ВТС, в тому числі включно передачу технологій, налагодження виробництва на території країни-експлуатанта авіаційної техніки «Антонов», оснащення літаків Антонова західними вузлами та комплектуючими, в тому числі, двигунами західного виробництва. Щодо передачі технологій виробництва, то можливо розглядати передачу 50% та, навіть, 70% виробництва, в залежності від типу літака.
Варто зазначити, що у контексті розвитку ВТС із країнами-членами НАТО фірма «Антонов» вже розпочала переговори щодо просування адаптованого для потреби замовників із країн заходу середнього реактивного транспортного літака Ан-178-111, який є варіантом нового транспортного літака Ан-178 і передбачає використання авіоніки, систем і двигунів західного виробництва. Значний досвід співпраці фірма «Антонов» має з партнерами у Польщі, що може знайти відбиток у проведенні спільної модернізації літаків «Антонов».
Пропоную розглянути основні програми, пов’язані з розробкою та модернізацією авіатехніки «Антонов».
Ан-70 – середній військово-транспортний літак КЗП. Цей унікальний за своїми характеристиками літак сьогодні опинився заручником складної політичної ситуації. Незважаючи на відверте гальмування програми з боку російської сторони у 2009-2012 роках ДП «Антонов» провело його глибоку модернізацію, і у 2014 році завершило льотні випробування з одночасним розгортанням серійного виробництва. У січні 2015 року літак було прийнято на озброєння Повітряних сил Збройних Сил України. Але, в умовах продовження україн¬сько-російського конфлікту і неможливості отримання систем і агрегатів російського виробництва, серійне складання цього літака сьогодні заморожено.
ДП «Антонов» вважає, що унікальний технічний рівень Ан-70 – запорука його високої конкурентоспроможності. Тому ми пропонуємо потенційним замовникам створення на базі Ан-70, як літака-платформи, нового середнього військово-транспортного літака КЗП Ан-188, який на відміну від Aн-70 буде оснащений авіонікою і системами українського та західного виробництва. За своїм призначенням Ан-188 займає нішу між середнім транспортним літаком С-130J-30 та важким С-17А.
У класі аналогічної розмірності у нього є європейський конкурент – А400М, але Ан-188 буде мати суттєві переваги. Наприклад, при перевезенні 20 т вантажу з короткої, довжиною 915 м ЗПС, Ан-188 матиме на 70% більшу дальність польоту. Вантаж у 35 т, літак розробки ДП «Антонов» доставить на дальність на 1000 км, тобто на 27%, більшу, ніж А400М. До речі, максимальна вантажопідйомність Ан-188 також більша і становить 40 тонн проти 37 т у А400М. ДП «Антонов» готовий розглядати різні версії виробництва та комплектації літака Ан-188.
Ан-124 – важкий транспортний літак, який постійно модернізується. Були створені та сертифіковані нові модифікації літака Ан-124-100М, Ан-124-100-150 і Ан- 124-100М-150 з покращеними техніко- економічними параметрами. Зокрема, було збільшено максимальну вагу вантажу до 150 тонн, а моновантажу – до 120 тонн, забезпечено виконання польотів за умов точної зональної навігації, зменшено екіпаж до чотирьох осіб та виконані інші заходи з удосконалення. Особливо хочу підкреслити те, що ресурс і строки служби літака збільшено майже на 80%, що дозволить надійно експлуатувати літаки Ан-124 до 2037-2040 років. Варто додати, що сьогодні літаки Ан-124 а також найбільший в світі транспортний літак Ан-225 активно застосовуються у програмі Ruslan SALIS з перевезень вантажів по всьому світу для 16 країн НАТО.
ДП «Антонов», виходячи з унікальних транспортних властивостей літаків Ан-124, пропонує їх глибоку модернізацію із застосуванням двигунів та авіоніки західного виробництва. Ці заходи плануються з широким залученням до них потенційних партнерів із країн Заходу.
Сімейство пасажирських регіональних літаків Ан-148 і середніх транспортних літаків Ан-178 сьогодні є прикладом розробки літаків за принципом отримання максимальної ефективності від вкладання наявних інвестицій. Ідеологія сімейства і уніфікації застосованих на літаках агрегатів і обладнання дозволяє гнучко і швидко реагувати на потреби замовників. Літаки Ан-148/Ан-158 на відміну від існуючих конкурентів мають розширений діапазон експлуатації. Зокрема вони успішно пройшли випробування зльоту-посадки на високогірному, на висоті 4100 м над рівнем моря, аеродромі у Болівії та отримали відповідний сертифікат.
Створення нових вариантів та модифікацій є пріоритетним напрямком розвитку сімейства Ан-148/Ан-158. Зокрема, ДП «Антонов», на базі Ан-148, сьогодні розроблює бізнес-версію літака з великою дальністю польоту – літак Ан-148-300.
Об’єктами військово-технічного співробітництва, насамперед, є наступні літаки цього сімейства:
- Ан-148-300МП – літак морського патрулювання і протидії порушникам морського кордону;
- Ан-178 – середній реактивний рамповий військово-транспортний літак.
Програма літака Ан-178 сьогодні є однією з пріоритетних для ДП «Ан-тонов». Літак Ан-178 пропонується як заміна на сучасному технічному рівні середнього чотиримоторного турбогвинтового транспортного літака Ан-12, що був випущений у кількості більш, ніж 1400 одиниць та європейського двомоторного турбогвинтового транспортного літака С-160 (було складено 214 повітряних машин) і має на відміну від них суттєво покращену транспортну ефективність та можливості. Ан-178 розглядається і як базова платформа для створення цілого спектра варіантів і модифікацій як цивільного так і військового призначення.
Перший дослідний літак Ан-178 16 квітня 2014 року був переданий на льотні випробування, які планується провести з максимально-можливим темпом, щоб починаючи з 2016 року розпочати постачання замовникам серійних літаків.
Створивши Ан-178, ми побудували літак, оптимальний у своїй транспортній ніші. Ми змогли інтегрувати у ньому необхідне – виконати вимоги замовників до розв'язуваних завдань і можливе – зробити це, використовуючи величезний інтелектуальний і технологічний заділ по сімейству пасажирських літаків Ан-148 і Ан-158. Такий шлях став єдино правильним рішенням в умовах існуючих економічних і технічних реалій.
ДП «Антонов» провадить не тільки розробку нових, але й модернізує вже існуючи зразки авіатехніки, що дозволяє утримувати їх у виробництві і пропонувати замовнику.
По-перше, це Ан-74 – легкий реактивний рамповий військово-транспортний літак. Провадиться мо¬дернізація та створення його нових модифікацій.
По-друге, це Ан-32 – легкий турбогвинтовий багатоцільовий транспортний літак. Нещодавно було поставлено 6 нових літаків такого типу до ВПС Іраку. Провадиться модернізація індійських літаків Ан-32 до конфігурації Ан-32RE. Модернізовані літаки отримали нове обладнання та авіоніку, було подовжено їх строк служби, а також збільшене комерційне навантаження з 6,7 до 7,5 т.
Щоб ефективно конкурувати у сегменті легких турбогвинтових рампових військово-транспортних літаків, потрібна заміна вже застарілих платформ на сучасні. ДП «Антонов» сьогодні розробляє новий легкий турбогвинтовий багатоцільовий транспортний літак Ан-132, що створюється на заміну літаку Ан-32. Новий літак, як і попередник, буде мати унікальні властивості при застосуванні в умовах жаркого клімату та високогір’я. Ан-132 буде оснащено двигунами PW-150A з Канади та обладнанням компаній США, Канади та Євросоюзу. Ан-132 буде відрізнятися й новим рівнем техніко-економічних і експлуатаційних характеристик: збільшеною на 23% вантажопідйомністю, більшою в 2,75 рази дальністю польоту під час перевезення 6 т вантажу, високою паливною ефективністю, низьким рівнем шуму й емісії. Ан-132 одержить двомісну «скляну» кабіну пілотів, а також бортові системи й устаткування, що відповідають найсучаснішим стандартам. Убудований комплекс навантаження/розвантаження, а також застосування допоміжної силової установки забезпечать його автономну експлуатацію при базуванні на слабопідготованих аеродромах.
Зацікавленість в Ан-132 висловили експлуатанти авіаційної техніки із країн Близького Східу, Південно-Східної Азії та Латинської Америки.
Активно діючи у форматі «великої авіації», «Антонов» не забуває і так звану «малу авіацію». Сьогодні підприємство провадить роботи за програмою Ан-2-100 – ремоторизації багатоцільового літака Ан-2.
ДП «Антонов» – сьогодні єдиний у світі розробник літаків, що може за-пропонувати замовнику повний спектр транспортної авіатехніки від легкого Ан-2-100, що перевозить 1,5 тонни вантажу до гіганта Ан-124-100М-150, що здатен підняти 150 тонн вантажу. Кожний з літаків «Антонов» є об’єктом виробничої кооперації і може бути запропонований у рамках військово-технічного співробітництва.
Окремо слід сказати про створення та впровадження у виробництво перспективних зразків безпілотних авіаційних комплексів (БпАК), що сьогодні є дуже важливою для України тематикою. ДП «Антонов» проводить активні заходи щодо створення перспективних зразків вітчизняних БпАК. На підприємстві провадяться дослідження за тематикою БпАК. Тематика безпілотних авіаційних комплексів відома фахівцям ДП «Антонов», яке має власний досвід роботи щодо розробки тактичних БпАК. Так, ще у 1975-1981 роках на підприємстві було створено безпілотний комплекс для оптичної (телевізійної) розвідки. Вперше в СРСР з борту дистанційно пілотованого апарату було передано, а на землі прийнято відеозображення у реальному масштабі часу. На борту апарату було встановлено спеціальну цільову апаратуру, а керування польотом здійснювалось з мобільної станції керування. Таким чином, були практично інтегровані та відпрацьовані усі складові БпАК, а саме: літак-платформа, цільовий комплекс, комплекс обміну даними та наземний комплекс.
Щоб створити та впровадити на озброєння сучасний БпАК, який не поступався би за ефективністю кращим світовим зразкам, його розробник повинен мати великий практичний досвід, передову наукову та виробничу базу, а також розвинену систему післяпродажної підтримки. Всі ці необхідні якості має ДП «Антонов». Підприємство також має досвід інтегрування складових частин своїх виробів у єдиний комплекс, що дуже важливо, бо сучасний БпАК налічує велику кількість різних за цільовим призначенням спеціалізованих агрегатів та модулів від різних виробників. Переконаний, що ДП «Антонов» має потенціал для розробки і виробництва таких комплексів.
Фірма «Антонов» також вивчає можливості розробки та виробництва учбово-бойового літака. Фахівці підприємства дійшли висновку, що виконання такого завдання під силу конструкторам та виробникам.
Слід наголосити, що сама Україна поступово перетворюється на потужний ринок військової техніки, оскільки має намір переозброювати національну армію та інші військові формування. У цьому контексті оборонні підприємства потребуватимуть новітніх західних технологій – можливий вдалий взаємний обмін технологіями та технічними ідеями. А ДП «Антонов» готове до ВТС – як в інтересах України або держави-замовника, так і в інтересах третіх країн, коли діятиме у партнерстві із західними компаніями.

Дмитро КІВА,
президент – генеральний конструктор
ДП «АНТОНОВ»

Kagor:




Первый летный образец самолета Ан-178 (серийный номер 001, украинская регистрация UR-EXP) в "военной окраске" (бортовой номер "197"). Гостомель (Киев). 05-06.06.2015 (с) Виталий Несенюк / spotters.net.ua

stapel:
Красив

Kagor:
«АНТОНОВ» представляет двух дебютантов на выставке в Париже: Ан−132 и Ан−178











http://www.antonov.com/news/398

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница