Ан-178

<< < (28/33) > >>

serge:
Статья об Ан-178 в businessinsider

http://www.businessinsider.com/lockheed-martin-could-fall-to-ukraine-plane-maker-2016-3

Kagor:
Ан-178 сертефицирован как транспортный, и проходит сертификацию как - военно-транспортный ЛА (ВТС)






командор:
К фото демонстрационного полета АН-178 хотел бы добавить,что этот полет является результатом определенных доработок и устранения тех не совсем удачных конструктивных решений,которые не позволили летать этому самолету на других выставках.
Есть на АНТК еще люди!

Kagor:
Антонов получил аванс за первые два Ан-178 для Азербайджана
У рамках контракту з Азербайджаном Україна вже отримала авансові кошти на перші два літаки Ан-178 виробництва "Антонов".

Про це заявив віце-прем'єр-міністр - міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко під час візиту на ДП "Антонов", повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Є контракт на 10 літаків. Є аванс, перерахований на перші два літаки в червні. Тут ми дякуємо Азербайджану, котрий не боїться фінансувати", - розповів міністр.

За його словами, реальний запит на літаки "Антонова" є від Туркменістану, Казахстану та деяких інших країн.

Віце-прем'єр-міністр нагадав, що минулого тижня було домовлено про розширення співробітництва в авіаційній галузі з Азербайджаном. У рамках цих домовленостей ДП "Антонов" має представити азербайджанській стороні попередню програму і структуру організації планування, будівництва та забезпечення діяльності на території Азербайджану підприємства зі складання літаків Ан-178.

Надалі, за словами урядовця, розглядається можливість аналогічних пропозицій для інших партнерів.

"Та головна мета, якої маємо досягти, - позиціювання України як потужної авіабудівної держави з високим фаховим рівнем, що має успішний практичний досвід кооперації з країнами, зацікавленими у розвитку власного авіабудування", - зазначив він.

У цьому контексті Зубко підкреслив, що в державі мають бути створені механізми розвитку авіаційної галузі. Зокрема, як ніколи на часі питання розвитку в Україні авіаційного кластеру. Важливо запропонувати програму, яка би поєднала кілька напрямів авіапромисловості: виробництво, маркетинг, продаж, супровід експлуатації, ремонт та гарантійний сервіс.

"Впровадження програми щодо розвитку авіаційного кластеру, ухвалення парламентом відповідного законодавства, зокрема законопроекту №3456, належна підтримка з боку держави, а також лобіювання українських виробників на міжнародних ринках - головні завдання порядку денного щодо розвитку авіабудування. Вітчизняні конструкторські розробки, фаховість кадрів, конкурентні інноваційні рішення у галузі авіабудування мають стати брендом №1 України, який визнаватиметься у всьому світі", - зазначив він.

http://www.ukrinform.ua/rubric-technolo​gy/2046763-azerbajdzan-vnis-avans-za-per​si-dva-an178-zubko.html

Kagor:
https://www.youtube.com/watch?v=xdC0GJ7SZcQ

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница