Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
22.11.2024, 08:44:31 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Ан-178  (Прочитано 136520 раз)
serge
*****

Karma: +70/-59
Offline


« Ответ #135 : 23.03.2016, 13:33:55 pm »

Статья об Ан-178 в businessinsider

http://www.businessinsider.com/lockheed-martin-could-fall-to-ukraine-plane-maker-2016-3

Записан
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #136 : 07.07.2016, 20:07:23 pm »

Ан-178 сертефицирован как транспортный, и проходит сертификацию как - военно-транспортный ЛА (ВТС)






Записан

дельтафанерист
командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #137 : 08.07.2016, 20:56:59 pm »

К фото демонстрационного полета АН-178 хотел бы добавить,что этот полет является результатом определенных доработок и устранения тех не совсем удачных конструктивных решений,которые не позволили летать этому самолету на других выставках.
Есть на АНТК еще люди!
Записан
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #138 : 09.07.2016, 07:23:59 am »

Антонов получил аванс за первые два Ан-178 для Азербайджана
У рамках контракту з Азербайджаном Україна вже отримала авансові кошти на перші два літаки Ан-178 виробництва "Антонов".

Про це заявив віце-прем'єр-міністр - міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко під час візиту на ДП "Антонов", повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Є контракт на 10 літаків. Є аванс, перерахований на перші два літаки в червні. Тут ми дякуємо Азербайджану, котрий не боїться фінансувати", - розповів міністр.

За його словами, реальний запит на літаки "Антонова" є від Туркменістану, Казахстану та деяких інших країн.

Віце-прем'єр-міністр нагадав, що минулого тижня було домовлено про розширення співробітництва в авіаційній галузі з Азербайджаном. У рамках цих домовленостей ДП "Антонов" має представити азербайджанській стороні попередню програму і структуру організації планування, будівництва та забезпечення діяльності на території Азербайджану підприємства зі складання літаків Ан-178.

Надалі, за словами урядовця, розглядається можливість аналогічних пропозицій для інших партнерів.

"Та головна мета, якої маємо досягти, - позиціювання України як потужної авіабудівної держави з високим фаховим рівнем, що має успішний практичний досвід кооперації з країнами, зацікавленими у розвитку власного авіабудування", - зазначив він.

У цьому контексті Зубко підкреслив, що в державі мають бути створені механізми розвитку авіаційної галузі. Зокрема, як ніколи на часі питання розвитку в Україні авіаційного кластеру. Важливо запропонувати програму, яка би поєднала кілька напрямів авіапромисловості: виробництво, маркетинг, продаж, супровід експлуатації, ремонт та гарантійний сервіс.

"Впровадження програми щодо розвитку авіаційного кластеру, ухвалення парламентом відповідного законодавства, зокрема законопроекту №3456, належна підтримка з боку держави, а також лобіювання українських виробників на міжнародних ринках - головні завдання порядку денного щодо розвитку авіабудування. Вітчизняні конструкторські розробки, фаховість кадрів, конкурентні інноваційні рішення у галузі авіабудування мають стати брендом №1 України, який визнаватиметься у всьому світі", - зазначив він.

http://www.ukrinform.ua/rubric-technolo​gy/2046763-azerbajdzan-vnis-avans-za-per​si-dva-an178-zubko.html
Записан

дельтафанерист
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #139 : 10.07.2016, 20:09:47 pm »

<a href="http://www.youtube.com/v/xdC0GJ7SZcQ&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/xdC0GJ7SZcQ&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

дельтафанерист
serge
*****

Karma: +70/-59
Offline


« Ответ #140 : 11.07.2016, 21:48:12 pm »

Интервью с командиром экипажа Ан-178 Андреем Спасибо: Выйдя на рынок, мы можем получить очень большой его сегмент

http://www.segodnya.ua/ukraine/intervyu-s-komandirom-ekipazha-an-178-andreem-spasibo-vyydya-na-rynok-my-mozhem-poluchit-ochen-bolshoy-ego-segment-731199.html
Записан
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #141 : 25.07.2016, 13:24:09 pm »

<a href="http://www.youtube.com/v/0wwBEwUhkuo&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/0wwBEwUhkuo&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
Записан

дельтафанерист
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #142 : 05.10.2016, 12:56:29 pm »

Записан

дельтафанерист
IDB
****

Karma: +106/-13
Offline


« Ответ #143 : 05.10.2016, 14:55:17 pm »

А чому на схематичному кресленні інший літак, здається В-737 ? Це помилка кого - Антонівців ?
Записан
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #144 : 05.10.2016, 16:15:36 pm »

Ага, "і люк антонівці намалювали, якого там апріорі бути не може, і низькоплан з високопланом спутали". Це навіть для журналюг забагато.............
Записан

Кацо
*****

Karma: +375/-104
Offline




« Ответ #145 : 05.10.2016, 18:10:27 pm »

Ага, "і люк антонівці намалювали, якого там апріорі бути не може, і низькоплан з високопланом спутали". Це навіть для журналюг забагато.............


Там нарисован классический грузовой Боинг-737, например такой - http://www.aircargonews.net/news/single-view/news/pemco-delivers-b737f-to-china-postal.html

Наверное дизайн какой-то сторонний дизайнер  верстал которому что Боинг, что Ан178 - все одно грузовик - вбил в Гугл "грузовой самолет" дальше Cntr+C Cntr+V и "в кассу" Улыбающийся Что после этого говрить про "70 поранених" и т.п.... Самое обидно что люди "со стороны" в это верят.... Грустный
« Крайнее редактирование: 05.10.2016, 18:12:53 pm от Кацо » Записан
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #146 : 05.10.2016, 18:19:16 pm »

А чому на схематичному кресленні інший літак, здається В-737 ? Це помилка кого - Антонівців ?

Ага, "і люк антонівці намалювали, якого там апріорі бути не може, і низькоплан з високопланом спутали". Це навіть для журналюг забагато.............

Ага, пишіть сюди та сюди Улыбающийся
Записан

дельтафанерист
preacher
*****

Karma: +403/-206
Offline


« Ответ #147 : 06.10.2016, 11:54:21 am »

Самі "попалились":
Цитировать
У рамках серії графічних матеріалів про досягнення ДП «Антонов», які підготувало «Слово і Діло», представлений Ан-178.
http://www.slovoidilo.ua/2016/10/05/infografika/ekonomika/hordist-antonova-an-178-vantazhnyj-pereviznyk
« Крайнее редактирование: 06.10.2016, 11:55:57 am от preacher » Записан

Кацо
*****

Karma: +375/-104
Offline




« Ответ #148 : 06.10.2016, 12:19:59 pm »

А чому на схематичному кресленні інший літак, здається В-737 ? Це помилка кого - Антонівців ?

Ага, "і люк антонівці намалювали, якого там апріорі бути не може, і низькоплан з високопланом спутали". Це навіть для журналюг забагато.............

Ага, пишіть сюди та сюди Улыбающийся


Это понятно что в интернете полно малограмотных блогеров не отличающих крыло от фюзеляжа - а вот вопрос зачем тащить их "творения" на авиационный форум?
Записан
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #149 : 23.02.2017, 20:00:48 pm »

Самолет Ан-178 испытывали на выносливость при загрузке
На новом украинском самолете Ан-178 прошли наземные испытания с загрузки-разгрузки авиационных грузовых контейнеров и паллет, сообщается на сайте «Антонова».
На сегодня самолет Ан-178 совершил 115 полетов общей продолжительностью свыше 194 часов, учитывая предыдущий этап летных испытаний на больших углах атаки.
В сообщении подчеркивают, что во время выполнения летных испытаний были подтверждены основные летно-технические характеристики, которые были заложены при проектировании самолета.



Записан

дельтафанерист
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » |   Вверх
Тэги: антонов транспортная авиация авиастроение Украины ан-178 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004