mechanic
|
|
« Ответ #1665 : 23.02.2020, 10:28:35 am » |
|
|
|
|
Записан
|
Сало може бути добрим або дуже добрим
|
|
|
Кацо
|
|
« Ответ #1666 : 02.03.2020, 11:08:27 am » |
|
В Коломые прям детектив 09.01.2020 о 05:27 (за Київським часом) від оперативного чергового Чернівецького прикордонного загону отримано інформацію про те, що о 03:30 спеціальними силами розвідки ДПСУ на ЗПМ «Коломия» затримано літак Ан-2 та троє цивільних осіб, які були передані органам Національної поліції. О 06:20 від директора Прикарпатської дитячо-юнацької асоціації малої авіації до органів ПС ЗСУ надійшла інформація про те, що о 00:30 здійснено несанкціонований зліт літака Ан-2, що не внесений в Державний реєстр цивільних ПС, із ЗПМ «Коломия» та його посадку о 03:15, що підтверджується відео із камер спостереження ЗПМ «Коломия». ЗПМ «Коломия» постійно діючий, допущений до експлуатації для польотів ПС Державіаслужбою України (термін дії Посвідчення про допуск до експлуатації постійного ЗПМ до 06.06.2022), покриття ЗПМ асфальтове. Радіолокаційними засобами повітряне судно у вказаному районі не спостерігалося. Інформування відповідних органів управління Повітряних Сил ЗСУ, органів об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху, що здійснюють контроль за використанням повітряного простору України, про зазначену діяльність відповідними користувачами повітряного простору встановленим порядком не здійснювалось. Порушені вимоги пункту 8 Розділу 12 Авіаційних правил України, Правила використання повітряного простору України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.12.2017 № 954. че, прилетел ночью и сел втихаря?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Сергей Романенко
Эльф 80-го уровня
Karma: +59/-10
Offline
|
|
« Ответ #1667 : 06.03.2020, 10:02:22 am » |
|
Народ, а кто знает, что там в Херсоне скайапуны начудили? Рассказывают, мазанули на заходе и на выстоте 300 футов AGL выписывали виражи, потом ушли в сторону зоны ожидания (говорят саму зону так и не нашли) и 5 минут не отвечали на запросы. По-моему, в кокпите кого то долго били, возможно ногами ))
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Alex_CPL
Karma: +62/-68
Offline
@ellipseaero_ua
|
|
« Ответ #1668 : 07.03.2020, 00:00:19 am » |
|
Ну так не удивительно то...)))) это же скайап Скорее всего в картах запутались
|
|
|
Записан
|
Instagram: @skypoint_cz Ваш партнер в мире авиации. Работаем в Чехии и по всей Европе. Dealer of "Ellipse Aero" Czech Republic ULL airplanes with Rotax. email: [email protected]tel.: +420-723-591-024
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #1669 : 25.03.2020, 22:03:27 pm » |
|
Весняне загострення
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
Solovei
|
|
« Ответ #1670 : 25.03.2020, 22:18:38 pm » |
|
Цитувати 09.01.2020 о 05:27 (за Київським часом) від оперативного чергового Чернівецького прикордонного загону отримано інформацію про те, що о 03:30 спеціальними силами розвідки ДПСУ на ЗПМ «Коломия» затримано літак Ан-2 та троє цивільних осіб, які були передані органам Національної поліції. О 06:20 від директора Прикарпатської дитячо-юнацької асоціації малої авіації до органів ПС ЗСУ надійшла інформація про те, що о 00:30 здійснено несанкціонований зліт літака Ан-2, що не внесений в Державний реєстр цивільних ПС, із ЗПМ «Коломия» та його посадку о 03:15, що підтверджується відео із камер спостереження ЗПМ «Коломия». ЗПМ «Коломия» постійно діючий, допущений до експлуатації для польотів ПС Державіаслужбою України (термін дії Посвідчення про допуск до експлуатації постійного ЗПМ до 06.06.2022), покриття ЗПМ асфальтове. Радіолокаційними засобами повітряне судно у вказаному районі не спостерігалося. Інформування відповідних органів управління Повітряних Сил ЗСУ, органів об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху, що здійснюють контроль за використанням повітряного простору України, про зазначену діяльність відповідними користувачами повітряного простору встановленим порядком не здійснювалось. Порушені вимоги пункту 8 Розділу 12 Авіаційних правил України, Правила використання повітряного простору України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.12.2017 № 954.
Вдихаєш повітря і вже робиш несанкціоноване використання повітряного простору України. На кожен вдих потрібно питати дозвіл.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #1671 : 25.03.2020, 23:37:29 pm » |
|
....та маску
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #1672 : 29.03.2020, 19:09:47 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #1673 : 16.04.2020, 23:34:55 pm » |
|
відео падіння сьогодні МіГ-31 в Карагандинській області
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
jet
|
|
« Ответ #1674 : 17.04.2020, 08:01:52 am » |
|
Выпрыгнули или нет?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|
neno-sp
Karma: +61/-14
Offline
Не дрефь, Шарик - прорвемся!
|
|
« Ответ #1676 : 21.04.2020, 06:09:57 am » |
|
|
|
|
Записан
|
Героизм лётчика в небе куётся техником на земле.
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #1677 : 25.04.2020, 21:01:45 pm » |
|
Мі-26 авіакомпанії "Абакан-Авіа" гепнувся на Ямалі вісім членів екіпажа у лікарні
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #1678 : 25.04.2020, 22:03:56 pm » |
|
УпеДе В Новом Уренгое щось впало…Ну, не просто “щось”, а вертолет Ми-26 которые сейчас в России на счету и на вес золота, ибо возобновить их полноценное производство, они не могут из-за отсутствия украинских двигателей Д-136, а с импортзамещением шота не задалось…
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
neno-sp
Karma: +61/-14
Offline
Не дрефь, Шарик - прорвемся!
|
|
« Ответ #1679 : 29.04.2020, 06:28:05 am » |
|
СС УУУКЫЛЫИ УУУКЫЛЫЬ 251110 УНКУЗЬУЬ ПЕРВОНАЧАЛЬНОЕ ДОНЕСЕНИЕ АВИАЦИОННОЕ ПРОИСШЕСТВИЕ (АВАРИЯ) ДАТА: 25.04.2020Г., 05.07 UTC МЕСТО СОБЫТИЯ: П/П «РОТОР 40» ТИП ВС: МИ-26 RA-06268 ЭКСПЛУАТАНТ: ООО «АБАКАН ЭЙР». ХАРАКТЕР ЗАДАНИЯ: ПОЛЕТ ПО ЗАЯВКЕ ЗАКАЗЧИКА ООО «РН-ВАНКОР». МАРШРУТ ПОЛЕТА: УРЕНГОЙ - П/П ВАНКОР. МЕТЕОУСЛОВИЯ: СООТВЕТСТВОВАЛИ ВЫПОЛНЯЕМОМУ ЗАДАНИЮ. ОБСТОЯТЕЛЬСТВА: ПРИ ВЫПОЛНЕНИИ ПОЛЕТА ПО МАРШРУТУ ПРОИЗОШЕЛ ПОМПАЖ ЛЕВОГО ДВИГАТЕЛЯ. ЛЕВЫЙ ДВИГАТЕЛЬ БЫЛ ПЕРЕВЕДЕН НА РЕЖИМ МАЛОГО ГАЗА. ДЛЯ СОХРАНЕНИЯ ГОРИЗОНТАЛЬНОГО ПОЛЕТА, ПРАВЫЙ ДВИГАТЕЛЬ БЫЛ ПЕРЕВЕДЕН НА МАКСИМАЛЬНО ВЗЛЕТНЫЙ РЕЖИМ. КВС ПРИНЯЛ РЕШЕНИЕ ПРОИЗВЕСТИ ПОСАДКУ НА БЛИЖАЙШЕЙ П/П «РОТОР 40». ПРИ ЗАХОДЕ НА ПОСАДКУ, НАЧАЛАСЬ ПРОГРЕССИРУЮЩАЯ ВИБРАЦИЯ ПРАВОГО ДВИГАТЕЛЯ С ПАДЕНИЕМ ОБОРОТОВ. ПОСАДКА ВС ПРОИЗОШЛА В 30 МЕТРАХ ОТ П/П «РОТОР 40». В МОМЕНТ ПОСАДКИ, ПРОИЗОШЛО КАСАНИЕ ХВОСТОВОЙ БАЛКОЙ И ОПРОКИДЫВАНИЕ ВС НА ПРАВЫЙ БОРТ. ВС ПОЛУЧИЛО ЗНАЧИТЕЛЬНЫЕ ПОВРЕЖДЕНИЯ. СТЕПЕНЬ ПОВРЕЖДЕНИЯ ВС УТОЧНЯЕТСЯ. БОРТИНЖЕНЕР И ДВА ЧЛЕНА ЭКИПАЖА (УТОЧНЯЕТСЯ) ПОЛУЧИЛИ ТРАВМЫ РАЗЛИЧНОЙ СТЕПЕНИ ТЯЖЕСТИ. ЭКИПАЖ: 4/2/2 ГРУЗ: ВНУТРИ ФЮЗЕЛЯЖНАЯ ЗАГРУЗКА 14213КГ. ОПАСНЫЕ ГРУЗЫ ОТСУТСТВОВАЛИ. И.О РУКОВОДИТЕЛЯ КРАСНОЯРСКОГО МТУ РОСАВИАЦИИ
|
|
|
Записан
|
Героизм лётчика в небе куётся техником на земле.
|
|
|
|