Серго
|
|
« Ответ #750 : 14.03.2017, 18:17:56 pm » |
|
Авіаексперт назвав "маренням сивого мерина" результати розслідування падіння російського Ту-154
Російський авіаексперт Вадим Лукашевич розкритикував оприлюднені ЗМІ РФ результати розслідування катастрофи Ту-154 Міноборони Росії. Відповідний запис з'явилася на його сторінці у Facebook.
"Все цікавіше і цікавіше. Якби не було ніякої інформації до цього моменту, і це було б перше повідомлення про катастрофу Ту-154 над Чорним морем, то це б ще куди не йшло", - написав він.
Далі він перерахував запитання, які виникли у нього у зв'язку з інформацією журналістів.
"В якому становищі все ж були закрилки літака? Навіть якщо льотчик втратив орієнтацію, наплював на прилади і довірився своїм відчуттям, він не міг забути, що взагалі він злітає, і закрилки давно повинні бути прибрані, а не перебувати в напіввипущеному стані;
- Якщо льотчик втратив орієнтацію, наплював на прилади, то він все одно, як і пасажири в салоні, за своїми відчуттями (перевантаження) може зрозуміти, набирає він висоту або втрачає її, тому що на перших хвилинах польоту набір висоти найінтенсивніший;
- Якщо літак не виходив на великі (тим паче закритичні) кути атаки, то як пояснити слова очевидця, який бачив, як літак летів із сильно задертим носом? І невже це положення називається "абсолютно штатним режимом"?
- Я повірю, якщо з висоти кілька сот метрів у воді відбивається місяць світлою плямою, але щоб було видно зірки - це марення сивої кобили. Прибережна частина моря - це не калюжа у дворі і не стоячий ставок у парку
- Що значить "перевів машину в режим посадки"? Випустив (або почав випуск) закрилків? А що з шасі? Яким було точне положення закрилків і шасі в момент удару об воду?
- Якщо було "контрольоване зниження", то як бути з криками "закрилки!!!"?", - наголосив Лукашевич.
"Вважаю, це пробна куля з підготовки громадськості, щоб звалити провину на пілота. Типу або псих, або неадекват, або втомився (не відпочив перед польотом), і вирішив відразу після зльоту або повернутися, або відразу скупатися в Чорному морі", - резюмував авіаексперт.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Серго
|
|
« Ответ #751 : 15.03.2017, 23:54:05 pm » |
|
В США потерпел крушение военный самолет: есть жертвы
На борту находились три члена экипажа, они погибли
В американском штате Нью-Мексико разбился одномоторный турбовинтовой самолет U-28A ВВС США.
Об этом в среду, 15 марта, сообщает Хроника.инфо со ссылкой на Лента.ру.
На борту находились три члена экипажа, они погибли
Авария произошла после выполнения упражнения «пролет с касанием»: летчики имитируют заход на посадку, касаются взлетно-посадочной полосы шасси и снова поднимают машину в воздух. После отработки этого маневра U-28A стал набирать высоту, но по неизвестным причинам свалился в штопор и рухнул в 1,5 километрах от полосы. От удара о землю машина загорелась, огонь был потушен подоспевшими пожарными.
|
|
|
|
Серго
|
|
« Ответ #752 : 16.03.2017, 13:04:46 pm » |
|
"Периодичность падения Су-30 – лучший показатель качества и надёжности российской продукции", - Злий Одесит четвер, 16 березень 2017, 12:58
Індуси дуже розчаровані "дивом" російської техніки, тому почали інтенсивно шукати можливості співпраці із провідними західними виробниками.
"ВВС Индии уже жалеют, что закупили в свое время более двух сотен "современных и не имеющих аналогов в мире" тяжёлых многоцелевых истребителей Су-30МКИ. Жалеют, потому как с этими машинами постоянно возникают проблемы, технические неполадки, а порою они даже стараются доказать своим пилотам, что на самом деле тяжелее воздуха, а потому на земле им комфортнее. Что и случилось намедни", - пише блогер Злий Одесит у своєму ЖЖ.
Так, на северо-западе Индии, в штате Раджастхан, разбился очередной истребитель Су-30МКИ. Причины падения "птички" пока неизвестны, но инцидент произошёл в ходе планового полёта. Собственно, на этом можно было бы поставить точку, но хотелось бы напомнить ещё вот о чём... В прошлом году агентство Comptroller and Auditor General проводило аудит находящейся в пользовании ВВС авиационной техники и, о ужас, выяснилось, что из 210 истребителей, поставленных за последние 13 лет Индии Россией, более 115 не пригодны к полноценным полетам, либо вообще не работоспособны. В состоянии относительной боеготовности находится всего 60% от имеющихся на вооружении Индии Су-30МКИ. С 2002 года ВВС Индии потеряли шесть истребителей ввиду технических неполадок в воздухе!
После проведения тщательного аудита техники был составлен внушительный отчет по итогам проверки, согласно которому российские машины страдают неполадками в электронике, неудовлетворительной работой станций предупреждения об облучении чужими радарами и катастрофической нехваткой запчастей, задерживаемых российской стороной, что при частых поломках и создает столь удручающую картину.
А потому и не удивительно, что Индия старается абстрагироваться от российских истребителей, отказываясь от МиГ-29КУБ для своих авианосцев, всё чаще посматривая на партнёров из Старого и Нового Света. В частности, речь идёт о переговорах Дели с Lockheed Martin об организации на мощностях Tata Group производство истребителей F-16, а также намерении закупить 36 истребителей Rafale производства французской компании Dassault Aviation SA за €7,25 млрд. Иными словами, периодичность падения Су-30 – лучший показатель качества и надёжности российской продукции!
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|
|
22
Karma: +88/-41
Offline
|
|
« Ответ #755 : 18.03.2017, 21:52:59 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
|
|
|
br5s
Авиаторы
Karma: +161/-17
Offline
|
|
« Ответ #756 : 20.03.2017, 10:16:06 am » |
|
Оказывается - это два самолёта местной лётной школы, где проходят обучение 150 китайских студентов, и по всей видимости студенты решили внести кураж в скучные будни полётов, что закончилось как известно печально. Так как на команды диспетчера не реагировали. хотя подтверждёные знания англ и радиобмена были в зачёте.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Серго
|
|
« Ответ #757 : 20.03.2017, 19:40:37 pm » |
|
По меньшей мере 14 человек получили ранения в результате аварийной посадки самолета в Южном Судане20 Март 2017, 19:15 http://ru.krymr.com/a/news/28380684.htmlNarrative: An Antonov 26 passenger plane, operated by South Supreme Airlines, suffered a landing accident at Wau Airport, South Sudan. The aircraft came to rest at the first part of runway 27 and was consumed by fire on the runway. A spokesman of the airline reported there were 5 crew members and about 40 passengers on board and that everyone managed to evacuate before the aircraft burnt out.
|
|
« Крайнее редактирование: 20.03.2017, 19:50:00 pm от Серго »
|
Записан
|
|
|
|
Серго
|
|
« Ответ #758 : 20.03.2017, 20:50:01 pm » |
|
Летал в прошлом году с Juba в Wau. Лётное время около 1.30 Топлива брали туда и назад. Там полоса отличная, асфальт, длинна чуть больше 3 км. Сейчас ещё сухой сезон, дождя не должно быть. Видимо,был туманчик. Можно было и вернуться при отсутствии видимости полосы на ВПР, и на запасной в Rumbek уйти, который находится ровно на пол дороги. Хорошо, хоть все живы.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Серго
|
|
« Ответ #759 : 21.03.2017, 13:26:15 pm » |
|
Катастрофа літака в Судані: всі пасажири вижилиВівторок, 21 березня 2017 13:02 Усі 40 пасажирів і 5 членів екіпажу на борту літака, що розбився в Південному Судані, вижили. Їм вдалося покинути повітряне судно перед тим, як воно загорілося. 14 людей отримали травми. Їх доправили до лікарень. Про це повідомляє Daily Mail. Причини аварії не відомі. Припускають, що літак впав через погодні умови. "Видимість була не дуже доброю. Думаю, пілот не бачив злітно-посадкової смуги", - сказав співробітник аеропорту, інженер Поль Шарль. Літак розбився 20 березня в аеропорту міста Вау в Південному Судані під час аварійної посадки. Прямував зі столиці країни, міста Джуба. На борту було 45 людей. Спочатку їх усіх вважали загиблими.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|
Серго
|
|
« Ответ #761 : 25.03.2017, 13:58:52 pm » |
|
Були в церкві - врятувались.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Чапай
|
|
« Ответ #762 : 26.03.2017, 17:03:27 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Серго
|
|
« Ответ #763 : 30.03.2017, 18:26:09 pm » |
|
Пригода в аеропорту Сінгапуру: між собою зіткнулися літаки компаній Scoot і Emirates четвер, 30 березень 2017, 17:14
У результаті постраждалі відсутні.
Мова йде про пасажирські лайнери, які належать авіакомпаніям Scoot і Emirates. Вони зіткнулися в сінгапурському аеропорту Чангі. Про цю подію громадськість поінформували представники сінгапурського бюджетного авіаперевізника.
Так, в результаті інциденту постраждалі відсутні. Відомо, що на борту Boeing 787, який належить компанії Scoot, перебували 303 пасажира. Що стосується кількості пасажирів у лайнері Emirates, ця інформація відсутня.
Пошкодження отримали крило літака.
У заяві сінгапурського авіаперевізника сказано, що "у даний час влада спільно з представниками компаній, а також аеропорту Чангі з'ясовують причини того, що сталося". Опублікував: Тетяна Сокот
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #764 : 05.04.2017, 20:45:09 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
|