Авиационные происшествия, катастрофы воздушных судов.

<< < (358/411) > >>

Серго:
З одним непрацюючим двигуном дозволяється заход з закрилками 30, при повній впевненності в безпечному завершенні посадки на полосу. А чи заходили вони з закрилками 30, чи довипускали для виконання посадки, це вже питання для слідчих.

петро нестеров:
ходят слухи, что запустили РУ-19 , а это усугубило левый разворот.

Серго:
Ру-19 треба запускати в любому випадку відмови двигуна, незалежно від сторони. Існують тільки уточнення по висотам.
Якщо пілот не може справитись з моментами розворотів може свідчити тільки про недоученність. Справлятись з любими відмовами навчають і немає нічого такого, що було б не відпрацьовано для усунення проблем.
Будемо надіятись, що в данному випадку це був не людський фактор знову.
Але, прикрість в тому, що кожна катастрофа має свої прізвища. Розкручування ланцюга розвитку катастрофи слідством їх назве. А зараз, одні здогадки.

IDB:
На опубликованном фото видно, что воздухозаборник РУ открыт ! Значит работал !

corwin:
Цитата: Серго от 27.09.2020, 15:25:03 pm

З одним непрацюючим двигуном дозволяється заход з закрилками 30, при повній впевненності в безпечному завершенні посадки на полосу. А чи заходили вони з закрилками 30, чи довипускали для виконання посадки, це вже питання для слідчих.

Серега, ты попутал с Ан-24. На Ан-26 только с 15, если конечно не было изменений в РЛЭ, о которых я уже не знаю. Закрылки у них были 30 и вместо второго сидел курсант (по информации которую мне озвучили, но 100% дать не могу).

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница