Авиационные происшествия, катастрофы воздушных судов.
OlegF:
https://www.ukr.net/#homeDetails/proisshestvija/80888889/ написано потом мол достанут самописец
Кацо:
Цитата: петро нестеров от 26.09.2020, 14:50:02 pm
отказ двигателя,винт не зафлюгировался, при посадке развернуло и вылетели на трасу - рассказали такую версию.
Там до трассы 1 км от полосы - если развернуло, то еще в воздухе. Кстати тут видео - https://www.facebook.com/anton.gerashchenko.7
Насколько помню самописец там минимальный (Буран чтоли) проволока и мотор не пишет не говоря уже о винте, толку от него. Курсантов что-то многовато на экипаж.
вообще мрак конечно. RIP.
подвашник:
МСРП 12 в хвосте с защитой.
У правого снизу возле левой педали под центральным пультом весьма неудобный гидрокран на флюгирование. Тот самый который в подобных ситуациях срывают. Может просто не дотянулся....
Что не так. Жаль мужиков.
Серго:
У правого знизу біля лівої педалі нічого немає.
Крани «гідрофлюгера» встановлені внизу центрального пульта. Тобто, знаходяться між ногами бортмеханіка. Внизу.
Кнопки основного «флюгера» КФЛ-37 встановлені зверху, недалеко від протипожежної системи.
Чув розмови про те, що вже розглядається там не відмова двигуна, а відмова якогось датчика.
Це як? Убились бо датчик відмовив? Схоже на нісенітниці якісь.
IDB:
Журналісти завжди пишуть таке, що "ні в які ворота не лізе". Щось десь почув, та й вигадав. на їхню інформацію не не треба звертати увагі. А вот в якому положенні "лопати гвинта" - на нулі чи... і де на фото лівий мотор ? Кабіну Серго знає краще ніж той, що пише про ліву педаль.
Навигация