Авиационные происшествия, катастрофы воздушных судов.

<< < (22/411) > >>

подвашник:
   У меня друг. старший меня.  на  Миг-25  в Василькове слетал  в ВКК
 на  большие высоты.  вернулся. а  как  подняли  фонарь то техник чуть не упал... шланг подачи воздуха к костюму не был подсоединен.
 Ну друг. говорит что если б знал.  то почуствовал бы.

Серго:
Цитата: DAMIR от 01.04.2015, 00:46:49 am

Да, и не обязательно дураку на эшелоне сработать. На глиссаде хватит РУДы дернуть. Или сразу после отрыва... Так что при любых- токо автомат.


Ще краще -- кулемет. :)

  Була катастрофа А-320 в якій загинули випробувачі.
Літали на випробовування автоматики виводу літака в нормальне положення при виникненні ситуації польоту на білякритичних кутах атаки. Літак серійний,рутинна програма польтів перед здачею екземпляра заказчику.
  Вимкнули автопілот,вимкнули автомат тяги,зменшили режим двигунів , підняли ніс і все включили назад.По плану,автоматика повинна була побачить величезний кут атаки при малій швидкості,сама повинна збільшить режим двигунам і одночасно зменшить кут тангажу. Але,нічого не сталось.Літак продовжував сам летіти,як умів. Потім - звалився. Екіпаж не зміг нічого зробить і всі тіла потім виловили в Середземному морі.
  Розслідування показало,що причиною катастрофи було те,що літак перед польотом -- просто помили водою. Вода попала в щілину "флюгарки" ,яка знімає показник кута атаки.Флюгарка на висоті просто примерзла,перестала рухатись при змінах кутів атаки.А компьютер бачив,що все в порядку з кутами атаки.
  Потім фірма робила якісь там ( не цікаво ) доопрацювання системи.
 Ось вам і автоматика.
Ще можна багато привести прикладів,коли була велика потреба в аналізі виникаючої ситуації іменно людською головою, коли людина могла допомогти автоматиці,а інколи і спрацювати краще за автомат.
 Моя думка,поки що від послуг пілотів відмовлятись дуже рано,щоб перекласти все на автомати.

Mike:
Я часто думаю о роботах. Конечно, при исследовании планет Солнечной системы, будущее за роботами, там не место людям. Но в перевозке людей текущая топология автоматики не готова к полной роботизации. Точнее готова, но в очень развитых портах, при наличии наземного оборудования и готовности инвестировать в дополнительные системы. Но это не так для большинства портов Индии, Африки, России, Украины, многих других стран Европы. На мой взгляд, пределы точности текущей концепции автоматических процессов основаны на датчиках конечных или следящих. Этот анахронизм все еще в полной мере используется в современной авиации. Ну и самое главное, к сожалению бинарная природа процессоров очень слаба для принятия решений в не предусмотренных создателем ситуациях.
Я считаю, что как бы мы не стремились к полной роботизации авиации, ближайшие 20-30 лет, боюсь ничего не выйдет. Необходима разработка вычислительных систем на принципе "да, нет, или". Ну а это первый шаг к искусственному интеллекту, воспетому фантастами еще столетие назад :) Единственно, что на мой взгляд, может ускорить процесс роботизации, это принципиальное увеличение безопасности, например с помощью антигравитационных технологий. Тогда, уровень ответственности снизится до такой степени, что станет по плечу и сложным бинарным системам.

Вот такой мой научный взглад на этот вопрос :)

Серго:
Мабуть, років 20-30 буде замало.
 Всі дії людини - результат мотивації. По "закону ентропії " все погіршується,охолоджується, старішає і т.д. Чи не винекне мотивація у штучного інтелекту погіршитись ( хоч би і через ентропію) в одному з польотів з Іспанії до Германії,якраз над Францією? Яка є гарантія, що маючи найкраще відчуття безпеки (на нашу думку) через наявність систем антигравітації, штучний інтелект не припинить процес самовдосконалення і не вимкне систему антигравітації?  Прямо там, на приклад, де зараз лежать обломки з тілами... Може йому так захочеться... Його ж створювали люди...  А людям притаманні помилки і т.д...
   Далі. Навіть відмовившись від "аналогових " (механічних) систем контролю ("датчікі конєчниє и слєдящиє ") і перейшовши на цифрові (кібернетичні, атомні і т.д.) де гарантія,що і ті новітні датчики будуть працювати безвідмовно? А в умовах,на приклад, не стабільного магнітного поля Землі, або ще якихось катаклізмів,від яких залежить електричний,та атомарний зв"язок взагалі?

   Як той казав - все це риторика.

Без людини нікуди.Ні зараз,ні потім.Бо такого швидкого способу обробки інформації,як нейронами людського мозку досягти механічно не можливо.Бо в науці відомо,що немає швидкості більшої,ніж швидкість світла. А от в нейронах інформація передається ще швидше, ніж швидкість світла! Тому людина не тільки вирішує швидше, а й має декілька варіантів вирішення.При чому,робить і робитиме це швидше завжди,ніж швидкість світла.
 Ось такий у мене погляд на автоматику,кулеметику і роботизацію в песажирських перевозках в повітрі. :)

Андрей-пилот:
Цитата: подвашник от 01.04.2015, 01:00:02 am

   У меня друг. старший меня.  на  Миг-25  в Василькове слетал  в ВКК
 на  большие высоты.  вернулся. а  как  подняли  фонарь то техник чуть не упал... шланг подачи воздуха к костюму не был подсоединен.
 Ну друг. говорит что если б знал.  то почуствовал бы.

По памяти, не совсем так.
-ВКК имеет два штуцера и в оба подается кислород,
-один для дыхания, другой для компенсации перегрузок,
-кабина надувается забортным охлажденным воздухом,(турбохолодильники и впрыск спиртоводяной смеси )
-если не было больших перегрузок, то пилот и не должен был ни чего почувствовать.
А вот если на разгоне коснуться фонаря изнутри, то даже через перчатки можно почувствовать повышенную температуру ( по словам пилотов).

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница