Безпілотники (дрони) для АТО
preacher:
Цитата: митя от 15.09.2015, 19:45:08 pm
нашу смену недоучили :) ничо, по месту доучим
пс.место для полетов реально неудачно выбрано -"Мара" быстрая, любит развороты через полнеба, а там рядом большие и полные людей самолеты летают
Мітя, ви якось тихенько повернулись - як там справи з літаком, дуже цікаво, хоч в загальних рисах.
br5s:
Если есть ещё возможность перегерметизировать, -попробуйте BMS 5-95, type I 1/2.
http://www.ppgaerospace.com/getmedia/eb1c2389-99f6-430b-a21e-a795212f4b86/ps_870_class_b.pdf?ext=.pdf
A здесь вся спецификация герметов. http://www.lindberg-lund.com/files/PDF%20Kataloger/Flyteknisk/Sealants/Sealants.pdf
Проверенный двухкомпонентный гермет, правда особенность состоит в способе его хранения, должна быть определённая минусовая температура, но даже не выдержанный в таких условиях гермет вполне справляется со своими задачами.
Andriy:
Дякую за рекомендації.
Потекли в першу чергу від кваліфікації "майстра клепальних робіт" (я радіоінжинер)...
Друга проблема, що були місця де герметик лежав товстим шаром, а так як він однокомпонентний, то зверху він полімеризувався, а в середині залишився рідким. Ну і третя, це бензин з ацетоном. Він роз"їв верхній шар, а остальне вимилось під тиском.
Найкраще підійшов би трьохкомпонентний у30мес5, такий використовують на "Антонова". Він гарантовано полімеризуеться в усій масі. Його можна зробити рідким, залити всередину крила, розмістити крило таким чином, щоб герметик залив всі щілини. Буду думати, як його знайти.
Геннадий Хазан:
Для того что бы герметик попал везде на авиазаводах есть приспособление называемая "шашлыцница" для попадания герметика во все места.
митя:
для preacher
в профильной ветке
Навигация