Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.11.2024, 04:04:11 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: свалка американская военных самолетов  (Прочитано 12414 раз)
TNVD
будь просто - смог бы каждый
****

Karma: +15/-0
Offline


« : 01.03.2015, 00:12:32 am »

свалка американская военных самолетов - стоит взглянуть на интерактивную карту Смеющийся

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2972629/Where-planes-die-Bing-reveals-amazing-high-resolution-interactive-map-biggest-aircraft-graveyard-world.html


Досліджуйте кожен двір, де літаки йдуть, щоб померти в дивовижній резолюції: Bing представляє інтерактивну карту найбільший літака кладовищі в світі
Карта показує 2600-акрів пустелі Арізони, де кілька поколінь військових літаків, що зберігаються
Це дозволяє збільшувати і дивитися на літаки як з рогу і при використанні з висоти пташиного польоту сайту
Boneyard містить все, від A10 громовержця, Геракл вантажних і бійців F-14 Tomcat
Деякі літаки просто зберігається на об'єкті, а інші Recycles з їх частин використовується в інших літаків


Рядки Upon рядів колись величного літака вишикувалися в хлібопекарській тепла Tucson пустелі Арізони, ліворуч кинуті на в купи металу.

Це де літаки йдуть вмирати - 2600 акрів ділянку США пустелі, де кілька поколінь військових літаків зберігаються в тому, що вже охрестили «Могильник».

Тепер, Bing від Microsoft створив приголомшливий "мегапіксельну 'вид цього моторошне видовище, використовуючи супутникові знімки, що дозволяє будь-якому, щоб досліджувати область в безпрецедентних тривимірні деталі.

Натисніть на інтерактивній карті нижче, щоб вивчити літак цвинтар і перейдіть вниз для відео

Boneyard містить все, від величезних вантажних підйомників для бомбардувальників, A10 громи і блискавки, Геракл перевізники і бійців F-14 Tomcat.

Літаки піти далі і далі, в рядах з деякими з'явившись знову на стоянці, в той час як інші приховані в захисних покриттів для захисту від стихії.

База, будинком для 309-й авіаційно-космічного технічного обслуговування і регенерації групи (309 AMARG), здійснює ремонт до ремесла і навіть отримує деякі з них знову літати.

Сайт був цікавість проникливий користувачів Google Earth, оскільки програмне забезпечення супутникових знімків був запущений в 2005 році, але зараз вперше він доступний для перегляду у високому дозволі.

$ 35billion (£ 22billion) на суму застарілих літаків зберігається в якості запасних частин для поточних моделей на Davis-Монтан Air Force Base в штаті Арізона.

Деякі літаки просто зберігається в базі між розгортання, але для більш ніж 80 відсотків від 4200 літаків, які називають його додому, це кладовище стали - 350000 пунктів, щоб назвати, коли необхідно.

Двигуни, боєприпаси, проводка і електроніка всі переробленого щоб допомогти знизити витрати на підтримку поточного дня флот. У 2005 р співробітники на об'єкті перероблені більше 19000 частин на суму $ 568million (£ 366million).

Уряд США навіть дозволяє військовий в інших країнах, щоб купити запчастини і навіть літаки з сайту.

"Поки є літаки, що літають, військові та комерційні Майданчики для збору металобрухту літаків завжди буде необхідно зберегти інші літаки в повітрі," авіація автора Нік Вероніка, який побував Девіс-Монтан сказав BBC.

"Кожен з складах, як правило, виконує цілий ряд функцій від зберігання літаків, які тимчасово вийшли з ладу, але, як очікується, повернутися до флоту, з відновленням придатні до вживання деталі, які перевіряються, відремонтованих і потім витримують до необхідності активної літаків, розбиранні туші літаків.

Boneyard містить все, від вантажних підйомників для бомбардувальників, A10 громи і блискавки, Геракл перевізники і бійців F-14 Tomcat

Літаки піти далі і далі, в рядах з деякими з'явившись знову на стоянці, такі як ліва зображень B52 Stratofortress, в той час як інші приховані в захисних покриттів для захисту від елементів, або лежати в купах металобрухту


Один з літаків причин, знаходяться тут, тому що в пустелі є низької вологості та опадів, що означає дуже мало

Коротка історія з найбільших повітряних суден кладовищі У СВІТІ


Відразу після Другої світової війни, Сан-Антоніо Авіаційно-технічний Командування Армії по створила сховище для B-29 і C-47 літаків на Davis-Монтан AFB.

Сьогодні цей об'єкт 309 Aerospace обслуговування та регенерація Group (309 AMARG), який виріс включає в себе більше 4400 літаків і 13 аерокосмічні апарати від ВВС, ВМФ-морської піхоти, армії, береговій охороні.

Літаки знаходяться в різних станах реставрації, з деякими повертається до життя давно будучи покинутій в Могильник. Раніше в цьому місяці, наприклад, величезна часів холодної війни бомбардувальник здійснив перший політ в 1962 був відроджений з звалище ВВС служити народу ще раз.
,
Пустеля ідеальне місце для зберігання маси стали, бо низька вологість і кількість опадів дуже мало значить іржі відбувається.

Твердий грунт також означає, що вони можуть бути залишені без необхідності будівництва бетонних пандусів.

Військові використовували Девіса-Монтан в літак сховища для 60 років, а в останні роки його унікальний ландшафт був призваний на Голлівуд для таких фільмів, як трансформерів.

Хоча це не тільки Boneyard літак у світі, це найбільший, який містить близько 4400 літаків.

Літаки, які служили на авіаносцях повинні бути вимиті, щоб позбутися від солі. Всі літаки їх паливні баки лінії злити і будь-які вибухові пристрої будуть видалені.

Повітроводи покриті стрічкою і літаків зафарбовані білим кольором, щоб допомогти відвернути сонячні промені.

Літаки знаходяться в різних станах реставрації, з деякими повертається до життя давно будучи покинутій в Могильник.

Раніше в цьому місяці, наприклад, величезна часів холодної війни бомбардувальник здійснив перший політ в 1962 був відроджений з звалище ВВС служити народу ще раз.

B-52, прозваний Ghost Rider, був законсервований сім років тому на Девіс-Монтан Air Force Base.

Це піднявся в небо ще раз 13 лютого після декількох місяців кропіткої реставрації, який бачив пошкоджені деталі, такі як паливопровід та гідравлічних систем рульового управління замінені, щоб зробити її польоту ще раз.

Коли повністю функціональна, Ghost Rider зможе розв'язати 70,000lbs зброї, звичайних або ядерних майже в будь-якому місці на планеті.

Літак, який буде одним з 76 літали в ВВС, має цілий ряд 8000 кілометрів на одному баку, і можуть подорожувати 650mph на висоті до 50,000ft.

В опублікованій доповіді про реставрацію, полковник Кіт Шульц, який пілотував Ghost Rider, сказав: "Я літаю B-52 з 80-х, і це мене здивувало, що після майже семи років ... вона провернув просто відмінно і у нас не було ніяких проблем з системами управління польотом.

"Він взяв трохи віком до трьох годин польоту, і ми були пощастило, що хороша погода не була встановлена ​​вся поїздка в інерціальній і навігаційного обладнання.

Хоча це не тільки Boneyard літак у світі, це найбільший, який містить близько 4400 літаків. Літаки, які служили на авіаносцях повинні бути вимиті, щоб позбутися від солі. Всі літаки їх паливні баки лінії злити і будь-які вибухові пристрої видаляються

Справа знаходяться бомбардувальники В-52, які були побудовані для перевезення ядерної зброї. Вони були скорочені на металобрухт. Зліва F-4 Phantom винищувачів-бомбардувальників, які були широко використовуються у війні у В'єтнамі

Рядки Upon рядів колись величного літака вишикувалися в хлібопекарській тепла Tucson пустелі Арізони, ліворуч залишеним елементів в купах корозії металу. Зображений тут B-52

Девіс-Монтан Air Force Base є база ВПС США розташовані в межах міста приблизно в п'яти милях на південний схід від









http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2972629/Where-planes-die-Bing-reveals-amazing-high-resolution-interactive-map-biggest-aircraft-graveyard-world.html

« Крайнее редактирование: 01.03.2015, 00:23:07 am от TNVD » Записан

самое интересное скрывается в деталях
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #1 : 01.03.2015, 18:37:32 pm »

    У  американцев есть такой откровенный культ бережливого и трепетного
отношения к любому труду,  просто,  без цинизма.
« Крайнее редактирование: 01.03.2015, 22:54:36 pm от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #2 : 01.03.2015, 23:37:08 pm »

Это не свалка, это СКЛАД ХРАНЕНИЯ!
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
TNVD
будь просто - смог бы каждый
****

Karma: +15/-0
Offline


« Ответ #3 : 02.03.2015, 00:14:09 am »

Пусть будет склад

Но graveyard по моему имеет значение "кладбище", "могильник"
« Крайнее редактирование: 02.03.2015, 00:17:00 am от TNVD » Записан

самое интересное скрывается в деталях
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #4 : 02.03.2015, 07:27:05 am »

Мало ли что напишет журналист....
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #5 : 05.03.2015, 19:40:05 pm »

Я, б на цьому "кладовищі" політичного притулку попросив би...
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
петро нестеров
*****

Karma: +274/-52
Offline


« Ответ #6 : 05.03.2015, 19:55:20 pm »

а у нас  вертолёты на металлолом 1987 года выпуска , летал не больше10 лет


* ми-26.jpg (276.86 Кб, 1024x768 - просмотрено 850 раз.)
Записан
  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004