способы подачи FPL

<< < (11/15) > >>

Бубниловка:
Цитата: Дима Давыдкин от 04.06.2018, 16:27:59 pm

Да, верно. Посмотрел "Большой АИП", такое есть. Ссылка на 4444.
Как оправдание, даже как отмазка вернее :-), могу сказать что здесь большинство всё же пользуются Визуальным сборником, а там этого нет. Значит, для визуальных полётов не предусмотрено?

Незнание закона не освобождает от ответственности ©

Дима Давыдкин:
Та да. Но можно или нет? По жизни я вижу что можно. Но по закону, если низом, где нет трасс?

Бубниловка:
Ой, видели бы Вы какие к нам планы приходят от военных...... 

Doc4444  я процитировала. Так вот. Есть украинский приказ Правила подачи сообщений .... √277 и в нём этих 30минут нет, только требования к тому, как правильно обозначать точки маршрута. Сейчас процитировать неудобно (пишу с мобильного). А завтра могу на работе.

Вот ссылка на него http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0958-12
Смотрим раздел 7, пункт 7.7.2 и 7.9.8

Дима Давыдкин:
Интересно все. Пишите пожалуйста. Кстати, а почему ваши коллеги на просьбу закрыть флайтплан в возжухе отвечают, что такая услуга Одессой не предоставляется?

Бубниловка:
Как обещала Приказ №277:

7.7.2. Для зазначення місцезнаходження або маршруту польоту використовуються такі альтернативні правила групування даних:
від 2 до 7 знаків, які є кодованим індексом, наданим заданому маршруту ОПР;
від 2 до 5 знаків, які є кодованим індексом, наданим точці маршруту;
4 цифри, які позначають широту в градусах і десятках й одиницях хвилин, із наступною літерою "N" (північна широта) або "S" (південна широта), які супроводжуються 5-ма цифрами, що означають довготу в градусах і десятках й одиницях хвилин, за якими ставиться літера "Е" (східна довгота) або "W" (західна довгота). Правильна кількість знаків забезпечується, за потреби, додаванням нулів, наприклад: "4620N07805W";
2 цифри, що означають широту в градусах із наступною літерою "N" (північна широта) або "S" (південна широта), які супроводжуються трьома цифрами, що означають довготу в градусах, за якими починається літера "Е" (східна довгота) або "W" (західна довгота). Правильна кількість знаків забезпечується, за потреби, додаванням нулів, наприклад: "46N078W";
від 2 до 5 знаків, які є кодовим визначенням основної точки, із наступними трьома десятковими цифрами, що визначають пеленг від даної точки у магнітних градусах, а потім три десяткових цифри, що вказують на відстань від даної точки в морських милях. Правильна кількість знаків забезпечується, за потреби, шляхом додавання нулів, наприклад: дані про точку, розташовану в напрямку 180 градусів і на відстані 40 морських миль від VOR FOJ, будуть зазначені як "FOJ180040".

7.9.8. Поле типу 15. Маршрут
ОДИН ДЕФІС
a) Крейсерська швидкість або число Maxa.
Дійсна повітряна швидкість для першої або всієї крейсерської ділянки, що позначається:
літерою K із наступними 4 цифрами для позначення дійсної повітряної швидкості у км/год.
або
літерою N із наступними 4 цифрами для позначення дійсної повітряної швидкості у вузлах;
якщо це пропонується відповідним органом ОПР, то літерою M із наступними 3 цифрами для визначення числа Maxa з точністю до найближчої сотої частини одиниці числа Maxa.
b) Крейсерський рівень, на який робиться запит
F   із наступними 3 цифрами, або
S   із наступними 4 цифрами, або
A   із наступними 3 цифрами, або
M   із наступними 4 цифрами, або
VFR.   
ПРОПУСК
с) Серія елементів / груп елементів, наступних 7 типів, розділених пропусками, у будь-якій послідовності, необхідній для найточнішого опису маршруту.
c1) Стандартний маршрут вильоту.
Індекс стандартного маршруту вильоту від аеродрому вильоту до першої основної точки на наміченому встановленому маршруті польоту.
Для позначення індексу стандартного маршруту вильоту використовуються від 2 до 7 знаків, які є кодованим індексом.
За елементом c1) можуть іти елементи c3) і c4).
Стандартний маршрут вильоту необхідно включати тільки там, де це доцільно.
c2) Індекс маршруту ОПР.
Для позначення індексу маршруту ОПР використовуються від 2 до 7 знаків, які є кодованим індексом.
За елементом c2) може йти тільки елемент c3) або c4).
c3) Основна точка.
Для позначення основної точки використовуються такі альтернативні правила:
від 2 до 5 знаків, які є кодованим індексом, наданим точці маршруту;
4 цифри, які позначають широту в градусах і десятках й одиницях хвилин, із наступною літерою "N" (північна широта) або "S" (південна широта), які супроводжуються 5-ма цифрами, що означають довготу в градусах і десятках й одиницях хвилин, за якими ставиться літера "Е" (східна довгота) або "W" (західна довгота). Правильна кількість знаків забезпечується, за потреби, додаванням нулів, наприклад: "4620N07805W";
2 цифри, що позначають широту в градусах із наступною літерою "N" (північна широта) або "S" (південна широта), які супроводжуються
3-ма цифрами, що вказують довготу в градусах, за якими починається літера "Е" (східна довгота) або "W" (західна довгота). Правильна кількість знаків забезпечується, за потреби, додаванням нулів, наприклад: "46N078W";
від 2 до 5 знаків, які є кодовим визначенням основної точки, із наступними трьома десятковими цифрами, що визначають пеленг від даної точки у магнітних градусах, а потім три десяткових цифри, що вказують на відстань від даної точки в морських милях. Правильна кількість знаків забезпечується, за потреби, шляхом додавання нулів, наприклад: дані про точку, розташовану в напрямку 180 градусів і на віддалі 40 морських миль від VOR FOJ, будуть зазначені як "FOJ180040".
c4) Основна точка / крейсерська швидкість і крейсерський рівень.
Позначення:
основна точка (як в елементі c3)).
РОЗДІЛОВА КОСА РИСКА
крейсерська швидкість або число Маха (як в елементі a));
крейсерський рівень, що запитується (як в елементі b)).
c5) Покажчик.
VFR, якщо перехід на політ за ПВП повинен здійснюватися в попередній точці,
або
IFR, якщо перехід на політ за ППП повинен здійснюватися в попередній точці,
або
DCT, якщо політ до наступної точки буде проходити поза встановленим маршрутом, якщо обидві точки не позначені географічними координатами, або за пеленгом і відстанню;
T, якщо опис маршруту закінчується попередньою точкою і опис решти його частини необхідно шукати в раніше переданому повідомленні FPL або в інших даних;
OAT, якщо зразу ж після прольоту цієї точки політ буде виконуватися як ОАТ;
GAT, якщо зразу ж після прольоту цієї точки політ буде виконуватися як GAT;
STAY, якщо зразу після прольоту цієї точки буде виконуватися спеціальна діяльність у визначеному районі між двома зазначеними основними точками (вхід/вихід) впродовж визначеного періоду часу: тренувальні польоти, фотографування місцевості, дозаправка у повітрі тощо.
Покажчик STAY містить:
порядковий номер діяльності;
РОЗДІЛОВА КОСА РИСКА
чотири цифри (вказують час у годинах та хвилинах) запланованої діяльності.
Детальна інформація щодо STAY наведена у документі Євроконтролю IFPS USERS MANUAL чинного видання.
За елементом c5) може йти лише елемент c3) або c4) і c6).
Якщо використовується покажчик T, то він повинен бути останнім у полі "маршрут".
c6) Набір висоти в крейсерському режимі.
Літера C, за якою йде розділова коса риска; потім точка, у якій планується початок набирання висоти в крейсерському режимі, яка позначається так само, як зазначено вище у c3), а потім іде розділова коса риска; потім указується швидкість, яку необхідно витримувати при набиранні висоти в крейсерському режимі, яка позначається так само, як зазначено вище в a), а потім йдуть два рівні, що визначають шар, який необхідно зайняти при набиранні висоти в крейсерському режимі, причому кожен рівень позначається, як зазначено вище у b), або рівень, вище за який планується набирання висоти в крейсерському режимі, а далі йдуть літери PLUS без пропуску між ними.
c7) Стандартний маршрут прибуття (прильоту).
Індекс стандартного маршруту прибуття (прильоту) від точки сходження з установленого маршруту до точки, у якій починається політ за схемою заходження на посадку.
Стандартний маршрут прильоту необхідно зазначати лише там, де це доцільно.
Приклади:
а) N0450F340 KEDUB UA137 CH UP27 SW UT709 DIBED UL984...
б) N0427F320 KR UP27 CH UM70 LDZ UL980 KELOD STAY1/0030 KELOD L979 GOVEN T205 NUKRO NUKRO4Z.
Зміст:
а) крейсерська швидкість - 450 вузлів, ЕП 340; ПС прямуватиме від точки KEDUB повітряними трасами UA137 до точки CH , UP27 до точки SW, UT709 до точки DIBED, далі прямуватиме повітряною трасою UL984 до … ;
б) крейсерська швидкість - 420 вузлів, ЕП 320; ПС прямуватиме від точки KR повітряними трасами UP27 до СН, далі прямуватиме повітряною трасою UM70 до точки LDZ, на UL980 увійде до KELOD, де протягом 30 хвилин ПС здійснюватиме спеціальну діяльність, далі вийде через KELOD на L979 до GOVEN, T205 NUKRO, потім застосовуватиме стандартний маршрут прильоту NUKRO4Z.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница