R.S.
Karma: +0/-0
Offline
|
|
« : 22.12.2014, 17:37:37 pm » |
|
Доброго дня! Я будую літак GP-4. Початок на ***, продовження буде тут, якшо дозволите. Отак він повинен виглядати.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
R.S.
Karma: +0/-0
Offline
|
|
« Ответ #1 : 22.12.2014, 18:03:09 pm » |
|
Давно не робив з композитами. Перший екземпляр тримера руля висоти пішов в сміття. Це другий.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
R.S.
Karma: +0/-0
Offline
|
|
« Ответ #2 : 22.12.2014, 18:57:44 pm » |
|
Косий зріз для склейки на ус полки лонжерона і приспособа.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Mike
Авиаторы
Karma: +389/-16
Offline
PPL; BE35; FAA A&P
|
|
« Ответ #3 : 22.12.2014, 20:21:11 pm » |
|
Приветствуем! Рад такому красивому подходу!
|
|
|
Записан
|
Beechcraft Bonanza V-Tail ------------------------------ Полет это причина, пункт назначения лишь предлог.
|
|
|
R.S.
Karma: +0/-0
Offline
|
|
« Ответ #4 : 23.12.2014, 05:52:21 am » |
|
Tanks, Mike! 1. Верхня полка. 2. Нижня полка. Вибачайте за якість, камера в телефоні скисла .
|
|
|
Записан
|
|
|
|
R.S.
Karma: +0/-0
Offline
|
|
« Ответ #5 : 23.12.2014, 05:57:34 am » |
|
Спрофільовані полки в стапелі, вже трохи нагадує лонжерон
|
|
|
Записан
|
|
|
|
ПАРТИЗАН
|
|
« Ответ #6 : 23.12.2014, 09:15:29 am » |
|
Бачу,крутий дядько!
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Геннадий Хазан
Авиаторы
Karma: +1087/-64
Offline
"АОПА Украина"
|
|
« Ответ #7 : 23.12.2014, 10:18:54 am » |
|
Вітаемо Вас на нашому національному українському авіаційному форумі!
|
|
|
Записан
|
Владею самолетом: ЯК-12А 1960г. UR-KHZ L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG ZLIN 526 AFS 1974г.
"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
|
|
|
Zakota
Авиаторы
Karma: +93/-44
Offline
Каждому своё.
|
|
« Ответ #8 : 23.12.2014, 11:17:06 am » |
|
Интересный самолёт.Под какой двигатель планируется?
|
|
|
Записан
|
Быть добру.С уважением Николай Закота +38 050 967 30 97 +38 068 527 88 92 UT5UUP QTH KO50FI Не уверен что возьмёшь зверя,не стреляй.Зверь всё равно вернётся.(Сибирская мудрость.)
|
|
|
R.S.
Karma: +0/-0
Offline
|
|
« Ответ #9 : 24.12.2014, 07:00:00 am » |
|
То ПАРТИЗАН: То Геннадий Хазан: Чемно дякую. То Zakota: По плану мотор ІО-360 200-т сильний.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
TNVD
будь просто - смог бы каждый
Karma: +15/-0
Offline
|
|
« Ответ #10 : 04.01.2015, 13:54:41 pm » |
|
R.S.
дуже цікаво !
подробніше опишіть процес побудови - це по кресленнях ? з кіт-набору ? де ви териториально находтитесь ?
|
|
|
Записан
|
самое интересное скрывается в деталях
|
|
|
R.S.
Karma: +0/-0
Offline
|
|
« Ответ #11 : 05.01.2015, 16:33:41 pm » |
|
TNVD Будую по кресленнях, КІТи не випускаються, та й то було б задорого для мене Знахожусь в Ньюйорку.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
TNVD
будь просто - смог бы каждый
Karma: +15/-0
Offline
|
|
« Ответ #12 : 05.01.2015, 19:52:30 pm » |
|
ну....я думаю по кресленнях буде також не дешево і довго - УСПІХІВ !!! опишіть конструкцію фюзеляжа - як що і до чого ? і скиньте лінк на РАА форум де описаний процес побудови Вашого літака це він (в сенсі GP-4) ? http://www.ospreyaircraft.com/image-viewer.htm?gallery/Fgallery1-7.jpg
|
|
« Крайнее редактирование: 05.01.2015, 19:54:15 pm от TNVD »
|
Записан
|
самое интересное скрывается в деталях
|
|
|
R.S.
Karma: +0/-0
Offline
|
|
« Ответ #13 : 05.01.2015, 21:17:58 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
|
|
|
TNVD
будь просто - смог бы каждый
Karma: +15/-0
Offline
|
|
« Ответ #14 : 05.01.2015, 23:17:31 pm » |
|
титанічний труд !!! бажаю успіху та ТЕРПІННЯ !!!
|
|
|
Записан
|
самое интересное скрывается в деталях
|
|
|
|