Дом Сикорского получил шанс на восстановление!

<< < (2/4) > >>

ANION:
Я писав, що сьогодні, 14 вересня 1939 року, у Сполучених Штатах Ігор Сікорський підняв у повітря свій перший вертоліт VS 300
А про будинок Сікорського я писав 16.12.2014, 23:05:04.
Просто у цій темі вирішив згадати про гелікоптер Сікорського, оскільки іншої теми про Сікорського на форумі не знайшов (можливо вона і є...) За одно вирішив підняти тему про будинок. От і все. Ключова, сьогоднішня (14 вересня) тема: це вертоліт Сікорського VS 300. Сподіваюсь Ви мене зрозуміли. Але й Вам дякую за активність.

ANION:
От і вони два красунчика... VS 300 і Сікорський!

preacher:
Цитата: ANION от 14.09.2015, 17:37:28 pm

Я писав, що сьогодні, 14 вересня 1939 року, у Сполучених Штатах Ігор Сікорський підняв у повітря свій перший вертоліт VS 300
А про будинок Сікорського я писав 16.12.2014, 23:05:04.
Просто у цій темі вирішив згадати про гелікоптер Сікорського, оскільки іншої теми про Сікорського на форумі не знайшов (можливо вона і є...) За одно вирішив підняти тему про будинок. От і все. Ключова, сьогоднішня (14 вересня) тема: це вертоліт Сікорського VS 300. Сподіваюсь Ви мене зрозуміли. Але й Вам дякую за активність.


Не сприймайте на свій рахунок - тема про садибу Сікорських з довжилезною бородою, багато писали, багато чого було, а віз і нині там.
Тут про це розмова була: http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,6237.0.html

Toris:
Цитата: ANION от 14.09.2015, 17:39:38 pm



Опа! А біля заднього ротора в нього ще один ротор для тангажу? Ніколи не звертав увагу... )))

UPD: Ще таке фото знайшов:

Цитировать

После катастрофы, произошедшей в декабре 1939 года и вызванной сильным ветром, вертолет был переделан: в хвостовой части, чтобы улучшить управляемость, были установлены два горизонтальных винта. В таком виде аппарат снова поднялся в воздух в марте 1940 года. Модификации продолжались, 75-сильный двигатель был вскоре заменен 90-, а затем и 100-сильным, были сняты сначала один, а затем и оба горизонтальных хвостовых винта. Теперь вертолет мог спокойно подниматься в воздух и опускаться, зависать, лететь назад и боком, однако полет вперед все еще был сопряжен со значительными трудностями.

entuzazisten:
Молодец "дед" ! Сам всё облётывал! Но нарушал- ни шлема,ни очков.  ;)

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница