Шановний
propan.
Коли мене вперше потягнуло в небо, цей проект був одним з перших, який я вивчав, одночасно вивчаючи літературу по аеродинаміці. Як і всі ентузіасти радянської закваски, я хотів щось маленьке, компактне, дешеве, економне, щоби літало, як винищувач і складалось під ліжко в квартирі.
Бо душа прагне Ошкоша в окремо взятому совку!
Так, ось, тут "подовження крила" ("удлинение крыла") менше 1. Крім того, саме "крило" має зовсім не профільну поверхню. Тобто аеродинаміка такого "крила" геть ніяка, Cy/Cx ближче до шматка фанери. Я вперше засумнівався в літальних якостях цього "стелса".
Якраз тоді ж випадково зустрів давнього знайомого, він за освітою конструктор ракет і працював свого часу в якійсь секретці.
Показав йому цю модель, він геть забракував її і розказав, що коли літак рухається зі швидкістю 900 км/год, а ракета на пілоні літака має кут атаки 0,5 градуса, то навіть без своїх маленьких крил з пілона вона самостійно не зійде, оскільки сам корпус вже має підйомну силу, котра перевищує вагу ракети. На таких швидкостях літає все, питання лише в потужності тяги.
Однак самостійно FMX-4 до таких швидкостей не розженеться, та й у міцності корпуса в такому потоці я дуже сумніваюсь.
В модельних масштабах при модельному навантаженні на "крило" воно буде літати, літає навіть щось таке, зібране з необроблених смуг пінопласту
:
В порівнянні з цим будівельним набором, пінопластова модель FMX-4 буде зразком аеродинаміки і літатиме, прямо як У-2 (По-2).
Однак, літатиме лише МОДЕЛЬ.
Для реальних навантажень повнорозмірного літака це все не працюватиме при реальних потужностях існуючих доступних двигунів. Подивіться, яка площа крил у перших крил, до аеропрофіля ще не додумались - і вони ледве літали. І літак Можайського гляньте:
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D1%91%D1%82_%D0%9C%D0%BE%D0%B6%D0%B0%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BEТам навантаження на крило менше, подовження крила трохи краще, ніж у FMX-4 - а все одно на виході жопа...
Дуже жаль, що ми змушені розбивати в пух і прах Вашу мрію... Чудово Вас розумію, на цих вихідних також розбили мою мрію. Однак ці наші мрії вели нас до загибелі. Без таких мрій ми гарантовано не загинемо від помилок у виборі конструкцій.