propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #270 : 12.01.2015, 23:52:20 pm » |
|
малый прав - это к слову о первом законе аеродинамики: "без бабла ничего не летает"
Воістину не літає!
Пропоную проект кошторису: євробабло, трудодні тощо. Хто може вирахувати точну євроцифру?
- 60 м труби Д16Т 25 мм діаметр стінка 1.0 мм ціна «АЕРОС» 6.5євро за 1м (фантастіш ціна!!!) в оригіналі Structure:6061-T6 Aluminum tube – наш аналог цього сплаву АД-31 (віконний алюміній). В авіації використовувати не рекомендується - 60 м. кв. дюралю 1 мм товщини – 1мм дуже товстий, як правило для обшивки використовується 0.5 мм ціна 120-140 грн\кг. Листо 1.2м х 3.0м-5.5 кг -Лист Д16т 3.0мм 5кг =600-800 грн Круг Д16-т 20мм 25мм 5кг 600-800 грн - 2 м труби сталевої для моторами- 200грн - 4 м. кв плексигласу 1000грн - 20 м тросу, гумові ущільнювачі, болти, гайки, контргайки, контровка, Заклепки- 3000грн тощо-5000грн - - - шасі залежно від конструкції 1000-3500євро - два сидіння 250євро - бензобак 100-200євро - маслобак 100-200 євро -Електропроводка – 300євро -управління – 200євро -спассистема 5000євро
|
|
« Крайнее редактирование: 13.01.2015, 20:58:33 pm от propan »
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
TNVD
будь просто - смог бы каждый
Karma: +15/-0
Offline
|
|
« Ответ #271 : 13.01.2015, 00:08:48 am » |
|
я правильно зрозумів суть гілки: "Допоможіть коштами на будівництво" ?
|
|
|
Записан
|
самое интересное скрывается в деталях
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #272 : 13.01.2015, 09:00:56 am » |
|
.
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #273 : 13.01.2015, 09:55:24 am » |
|
я правильно зрозумів суть гілки: "Допоможіть коштами на будівництво" ?
правильно!
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
Сергей_М
Авиаторы
Karma: +19/-0
Offline
UKLR
|
|
« Ответ #274 : 13.01.2015, 10:00:37 am » |
|
похоронить более 20ки евро в проекте сумбурного назначения в наше время .. полная безответственность .
|
|
|
Записан
|
|
|
|
042
|
|
« Ответ #275 : 13.01.2015, 12:35:47 pm » |
|
похоронить более 20ки евро в проекте сумбурного назначения в наше время .. полная безответственность .
1000% , золоті слова, я тільки не зрозумів Пропан вам же сказали що "Грошей нема", подобається леталочка так подобається ... от мені подабається модельний підхід спочатку папірчасто потім реєчко плівочко гумочка резиночка,електричка потім ...ну що там пінополістирол з тряпочкою, трубочкою, дивись і Арго десь чи Фольксплан та й літай а далі ....як надоїсть то можна купити Аеропракт чи АИ ... якщо хфінанси дозволяють ))), а як гратися подобається далі то СН 701 чи Зодіак , як там кіти будуютьть спочатку стабільнічка , закрилочки трубочки тросики заклєпочки, А конструктора знайшов хто намалює чи вже намалював))) Але з власного досвіду, якщо нема мотора справжнього навіть конверсії чи 2 тактного або грошшшей на мотор то далі реєчок і електромоторчика глухо і небезпечно.... І повертайте погляд на Захід ....там не дурні люди якщо-б такий мед то вже підхватили самі і давно клепали кіти чи апарати ))) Щасти...
|
|
|
Записан
|
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #276 : 13.01.2015, 20:09:51 pm » |
|
похоронить более 20ки евро в проекте сумбурного назначения в наше время .. полная безответственность .
Колего! Покажіть, будь ласка, математичні висновки про 20ки евро Я дуже хочу зменшити цю вартість.
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #277 : 13.01.2015, 20:19:22 pm » |
|
Я думаю, доцільніше збудувати по даній схемі безпілотник з вантажопідємністю кілограм 20-30. Це більш реальніша допомога, чим роками "доводити" повномаштабний проект, з сумнівними характеристиками.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #278 : 13.01.2015, 20:23:08 pm » |
|
похоронить более 20ки евро в проекте сумбурного назначения в наше время .. полная безответственность .
1000% , золоті слова, я тільки не зрозумів Пропан вам же сказали що "Грошей нема", подобається леталочка так подобається ... от мені подабається модельний підхід спочатку папірчасто потім реєчко плівочко гумочка резиночка,електричка потім ...ну що там пінополістирол з тряпочкою, трубочкою, дивись і Арго десь чи Фольксплан та й літай а далі ....як надоїсть то можна купити Аеропракт чи АИ ... якщо хфінанси дозволяють ))), а як гратися подобається далі то СН 701 чи Зодіак , як там кіти будуютьть спочатку стабільнічка , закрилочки трубочки тросики заклєпочки, А конструктора знайшов хто намалює чи вже намалював))) Але з власного досвіду, якщо нема мотора справжнього навіть конверсії чи 2 тактного або грошшшей на мотор то далі реєчок і електромоторчика глухо і небезпечно.... І повертайте погляд на Захід ....там не дурні люди якщо-б такий мед то вже підхватили самі і давно клепали кіти чи апарати ))) Щасти... Колего! А що, ліньки форум перечиати? З паперу - зробив. 2 фото у приєднаному файлі. З реєчок купа народу роблять: http://www.mfhb.org.nz/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=224:facetmobile-fmx-4-scale-build-44&catid=40:general-articlesРадіокеровані літають будь здоров! https://www.youtube.com/watch?v=44kDq_PXvroТа й сам він літає нівроку: https://www.youtube.com/watch?v=djdG0TNvPio
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #279 : 13.01.2015, 20:25:30 pm » |
|
Я думаю, доцільніше збудувати по даній схемі безпілотник з вантажопідємністю кілограм 20-30. Це більш реальніша допомога, чим роками "доводити" повномаштабний проект, з сумнівними характеристиками.
Тупо не в'їзджаю. Звідки цей дописувач раптом взяв про: "з сумнівними характеристиками"? Можна хід мислення нам продемонструвати?
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
042
|
|
« Ответ #280 : 13.01.2015, 20:31:12 pm » |
|
Rotax 912 UL Jabiru Viking UL Power ... 16 тис Aerovee дешевше ... Список продовжити))) це тільки двигун , а установка, а авіоніка ,пропеллер , тряпка тканина Роліфібер чи Діатекс..хімія лфм , покриття .продовжити ...тоже в копійку.. Для чого показувати висновки .. хто проект закрутив ...економічний аналіз повинен зробити а потім в бой..
|
|
|
Записан
|
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #281 : 13.01.2015, 20:38:18 pm » |
|
Шановний, особисто для мене, не підпадають під сумнів характеристики таких літаків, наприклад, як Пайпер, Бекас, Скайренджер, Цессна і так далі. А можливості експериментального апарату завжди викликають сумніви. Скільки іх літає? Де напрацювання по ресурсу окремих частин, і конструкціі вцілому? Повторюсь. Якщо Ви дійсно хочете допомогти хлопцям на передовій, розробіть безпілотника. Це більш реально і корисніше.
|
|
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #282 : 13.01.2015, 21:00:19 pm » |
|
Rotax 912 UL Jabiru Viking UL Power ... 16 тис Aerovee дешевше ... Список продовжити))) це тільки двигун , а установка, а авіоніка ,пропеллер , тряпка тканина Роліфібер чи Діатекс..хімія лфм , покриття .продовжити ...тоже в копійку.. Для чого показувати висновки .. хто проект закрутив ...економічний аналіз повинен зробити а потім в бой..
Я маю на увазі без двигуна й приладів. Є думки з приводу здешевлення й математичні викладки?
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #283 : 13.01.2015, 21:02:15 pm » |
|
Шановний, особисто для мене, не підпадають під сумнів характеристики таких літаків, наприклад, як Пайпер, Бекас, Скайренджер, Цессна і так далі. А можливості експериментального апарату завжди викликають сумніви. Скільки іх літає? Де напрацювання по ресурсу окремих частин, і конструкціі вцілому? Повторюсь. Якщо Ви дійсно хочете допомогти хлопцям на передовій, розробіть безпілотника. Це більш реально і корисніше.
Тут я зібрав з інету про нього все: http://aeroabc.blogspot.com/2014/11/fmx-4-facetmobile.html#moreПольотами літак довів чудові льотні характеристики.
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
DAMIR
|
|
« Ответ #284 : 13.01.2015, 21:48:55 pm » |
|
Якщо це все серйозно, то я раджу йти до мети поступово. Прислухайтесь до мене. Спочатку потрібно зрозуміти наскільки дана схема вигідніша за наявні екземпляри. Це потрбіно для розуміння доцільності проекту взагалі. Налагодити виробництво БПЛА по мотивам Фасета. Це реальніше ( особисто внесу посильну поміч). А далі, якщо піде, на вилучені кошти побудувати повнорозмірний апарат. Самостійно довести переваги схеми, а тоді вже можна думати про реалізацію техніки. Інакше це безперспективна затія. Тут інвестори "жмуться" на стовідсоткові справи, а Ви хочете, зкріпивши зкріпкою папірці з зошита, отримати вливання коштів. Якщо чесно-- це викликає тільки усмішку. Вибачте, якщо чимось образив. Виклав своі скромні міркування по даному питанню.
P.S. Аппарат, безперечно, цікавий.
|
|
« Крайнее редактирование: 13.01.2015, 21:56:12 pm от DAMIR »
|
Записан
|
Поза межею реальностi...
|
|
|
|