Форточку сзади пошире и ШКАСС на турели не указан, и потому
что глаголит об АТО , а точки и узлы для подвесок даже на АН-24
еще при изготовлении ставят .
То же мне Военный! человек.
Будівэльник! а літаки не будують, а складають, тим патше надлегкі.
С передним небольшим РВ не так красив ,но более логичен, управляем
и практичен.
Вообще с моей практики самый уникальный самолет легкополнлразборная
амфибия не наша наблюдал прокатился в 78ом в раше ничего более страшненького
никогда не видал но ЛТХ... куда там нашим даже самым крайним.
Арол!
А що, влом почитати першу сторінку?
"Аналіз оперативних потреб АТО показує, що на першому місці з літаючої техніки перебуває, безперечно, БПЛА.
А що на другому?
На другому місці перебуває простий бюжетний легкий літак, десь 4-місний. Спроможний злетіти й сісти на галявині, шосе, на ґрунт, на багнно, сніг, просто на поле.
Позаяк посадка можлива і в суху погоду, потім пройде злива, й злітати доведеться з вологого, розкислого й щирого 100% українського чорнозему, то шасі має бути обов'язково велосипедного типу.
Привезти й відвезти щось невелике, важке, проте термінове, або дуже велике, проте легке, забрати 2-3 300-х, вивезти з 10 дітей, скинути з повітря вантаж. Злітати туди, "куди посилати Ан-, Іл-, чи Мі- дорого й не вигідно й не можливо". Принаймні таку фразу інколи я зустрічаю на шпальтах інтернет-видань. І таку фразу від командирів дуже часто доводиться чути оборонцям України від азіатів. Я зі здивуванням з'ясував, що бюджетника з такими ТТХ в Україні, власне, й немає.
Чогось на кшталт Fi 156 Storch чи По-2: балка, трос, перкаль (Cessna, Diamond тощо вважаю задорогими).
Всі прагнуть гламурних і дорогих євростандартів.
Навіть саморобних конструкцій не пригадаю.
Невибагливий FMX-4 Facetmobile з простою конструкцією й просто величезними внутрішніми об'ємами, є ідельним рішенням, як на мій погляд."