Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.12.2024, 13:04:37 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Побудувати літак FMX-4 Facetmobile  (Прочитано 340351 раз)
ussr
****

Karma: +96/-8
Offline




« Ответ #135 : 02.12.2014, 20:47:43 pm »

Propan, Вы коньяк пьете?
Я не п'ю коньяк.
Я його глитаю.
Как художник - художнику  Смеющийся Готов Вам выставить для поглощения  Подмигивающий бутылочку коньяка, если ваше "чудо инженерной мысли" полетит через год! Даже не важно как, просто полетит...
Можете это предложение рассматривать, как дополнительный стимул для Вашего творчества
Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #136 : 02.12.2014, 23:45:39 pm »

   .
« Крайнее редактирование: 30.06.2015, 22:27:19 pm от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
ALEX17
Авиаторы

Karma: +31/-2
Offline


« Ответ #137 : 02.12.2014, 23:55:10 pm »

1 кг Д16т при курсе долара грубо 8 с копейками стоил 110-120 гривен,сейчас наверное дороже. 4м кв 3мм листа за 200гр не купишь к сожалению
Записан
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #138 : 03.12.2014, 09:35:44 am »

Propan, Вы коньяк пьете?
Я не п'ю коньяк.
Я його глитаю.
Как художник - художнику  Смеющийся Готов Вам выставить для поглощения  Подмигивающий бутылочку коньяка, если ваше "чудо инженерной мысли" полетит через год! Даже не важно как, просто полетит...
Можете это предложение рассматривать, как дополнительный стимул для Вашего творчества
Дякую!
Зробити літак - не самоціль. Я вже втілив мету на це життя - став льотчиком-винищувачем. Зараз обставини складаються позитивно й цей проект може бути реалізовано.


* thumb-IMG_4675.jpg (7 Кб, 200x150 - просмотрено 780 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #139 : 03.12.2014, 09:37:04 am »

1 кг Д16т при курсе долара грубо 8 с копейками стоил 110-120 гривен,сейчас наверное дороже. 4м кв 3мм листа за 200гр не купишь к сожалению
Точно! Я зробив досить грубі прикидки, шоб зрозуміти порядок величин.


* thumb-flyingFMX5.jpg (4.38 Кб, 200x165 - просмотрено 827 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #140 : 03.12.2014, 09:42:05 am »

   Форточку сзади пошире  и ШКАСС на турели не указан, и потому
что глаголит об АТО , а точки и узлы для подвесок  даже на АН-24
еще при изготовлении ставят .
  То же мне Военный! человек.
 Будівэльник! а літаки не будують, а складають, тим патше надлегкі.

  С передним небольшим РВ не так красив ,но более логичен, управляем
и практичен.
  Вообще с моей практики самый уникальный самолет легкополнлразборная
амфибия не наша наблюдал прокатился  в 78ом в раше ничего более страшненького
никогда не видал но ЛТХ... куда там нашим даже самым крайним.
Арол!
А що, влом почитати першу сторінку?

"Аналіз оперативних потреб АТО показує, що на першому місці з літаючої техніки перебуває, безперечно, БПЛА.
А що на другому?
На другому місці перебуває простий бюжетний легкий літак, десь 4-місний. Спроможний злетіти й сісти на галявині, шосе, на ґрунт, на багнно, сніг, просто на поле.
Позаяк посадка можлива і в суху погоду, потім пройде злива, й злітати доведеться з вологого, розкислого й щирого 100% українського чорнозему, то шасі має бути обов'язково велосипедного типу.
Привезти й відвезти щось невелике, важке, проте термінове, або дуже велике, проте легке, забрати 2-3 300-х, вивезти з 10 дітей, скинути з повітря вантаж. Злітати туди, "куди посилати Ан-, Іл-, чи Мі- дорого й не вигідно й не можливо". Принаймні таку фразу інколи я зустрічаю на шпальтах інтернет-видань. І таку фразу від командирів дуже часто доводиться чути оборонцям України від азіатів. Я зі здивуванням з'ясував, що бюджетника з такими ТТХ в Україні, власне, й немає.
Чогось на кшталт Fi 156 Storch чи По-2: балка, трос, перкаль (Cessna, Diamond тощо вважаю задорогими).
Всі прагнуть гламурних і дорогих євростандартів.
Навіть саморобних конструкцій не пригадаю.
Невибагливий FMX-4 Facetmobile з простою конструкцією й просто величезними внутрішніми об'ємами, є ідельним рішенням, як на мій погляд."


* thumb-Facetmobile Naked Motor Install.jpg (6.71 Кб, 200x152 - просмотрено 823 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
Сергей_М
Авиаторы

Karma: +19/-0
Offline



UKLR


« Ответ #141 : 03.12.2014, 11:12:02 am »

1) куда на вот ЭТО 2-3 взрослых или 10 детей ? на всех фото показано что там 1 место .. или делать размером с ан-2 ? так вот он более реально в этой роли смотрится ( 10 детей и 1 взрослый на субаровском моторе ?)))
2) как ЭТО все будет ТАМ летать ? как партизан или официально ? 2й вариант никто не разрешит
Записан
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #142 : 03.12.2014, 12:43:34 pm »

1) куда на вот ЭТО 2-3 взрослых или 10 детей ? на всех фото показано что там 1 место .. или делать размером с ан-2 ? так вот он более реально в этой роли смотрится ( 10 детей и 1 взрослый на субаровском моторе ?)))
2) как ЭТО все будет ТАМ летать ? как партизан или официально ? 2й вариант никто не разрешит


http://aeroabc.blogspot.com/2014/11/fmx-4-facetmobile.html
Использование как пример FMX-4. В следующей таблице представлен результат такого анализа. За основу берется вес пустого FMX-4, затем вес корректируется в соответствии с параметрами опытного самолета. Предполагается, что самолет будет иметь ту же трубчатую конструкцию, но металлическую обшивку, вместо тканевой и другой двигатель.
 
Вес, кг
Пустой FMX-4
165
Удаление Rotax 503
- 45
Установка Jabiru 2200
61
Добавление аккумулятора
11,2
Добавление второго сидения
6,7
Добавление приборов и оборудования
9
Более прочное шасси
4,5
Усиление конструкции
13,5
Добавление электросистемы
4,5
Удаление тканевой обшивки
- 13,5
Добавление металлической обшивки
60
Всего
276,9

Вище описано модернізацію автором конструкції Ванабі 1-місного в 2-місний (за результатами випробовування одномісного): міняється двигун з моторамою на більш потужний в тих же габаритах. Конструкція витримає, адже розрахована на +- 10G. Замість крісла льотчика ставиться 3-місний диван. За ним одне лежаче місце для 300-го. У цього легкого літачка все залежить від ваги пілота й пасажирів. Якщо по 50 кг - то підніме й 4-х. Якщо по 100 кг то лише пілот і пасажир. А якщо діти легенькі й маленькі то й 10 поміститься. Недавно папуаси школу обстріляли - убили 2-х школярів. Евакуація ой як була потрібна!

В зоні АТО літають кілька гелікоптерів і надлегких літачків. Все приймаєтся й реєструється - було б що:
https://news.pn/ua/public/116795


* thumb-Facetmobile CG -2.jpg (2.52 Кб, 200x150 - просмотрено 779 раз.)
« Крайнее редактирование: 03.12.2014, 13:43:20 pm от propan » Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
ПАРТИЗАН
***

Karma: +9/-10
Offline


« Ответ #143 : 03.12.2014, 13:03:45 pm »

Смело! Пропан, ты что куриш? Возвращайся лучше в истребители
Записан
alexchiz
Авиаторы

Karma: +103/-11
Offline

PPL


« Ответ #144 : 03.12.2014, 13:22:14 pm »

А может проще так сделать и не париться?


* 10445955_677760092340572_5160461205701639258_n.jpg (26.76 Кб, 592x395 - просмотрено 795 раз.)
Записан

С уважением.
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #145 : 03.12.2014, 18:35:27 pm »

Смело! Пропан, ты что куриш? Возвращайся лучше в истребители
Однако?


* thumb-2007-02-15-1422-43.jpg (5.15 Кб, 145x200 - просмотрено 581 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #146 : 03.12.2014, 20:26:04 pm »

А может проще так сделать и не париться?
Навіщо? Я - практик.


* крі-крі.jpg (125.86 Кб, 1280x853 - просмотрено 660 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #147 : 03.12.2014, 20:27:48 pm »

Хто може роздрукувати цю картинку на плотері розміром 2 х 5 м і скільки це коштує?


* 1001_facet_FMX4.jpg (141.54 Кб, 1000x616 - просмотрено 672 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #148 : 03.12.2014, 20:47:58 pm »

Хто може роздрукувати цю картинку на плотері розміром 2 х 5 м і скільки це коштує?
Угу, і обшити тоненькою фанєркою.
Записан

дельтафанерист
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #149 : 03.12.2014, 21:28:24 pm »

Хто може роздрукувати цю картинку на плотері розміром 2 х 5 м і скільки це коштує?
Угу, і обшити тоненькою фанєркою.
Виконати все стандартно.


* m.jpg (32.35 Кб, 317x234 - просмотрено 557 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004