Андрей-пилот
Авиаторы
Karma: +394/-43
Offline
UR-ACAV, UR-AAS
|
|
« Ответ #120 : 01.12.2014, 18:18:49 pm » |
|
"Для виготовлення й збирання літака досить 1 (одного) фахівція, що вміє працювати з вищезгаданими інструментами з технологічно добре продуманими збиральними кресленнями, та тиждень часу.
Наприклад: 1 день: нарізати 33х0.3 м, 12х0.5 м, 6х3м, вирізати 18 куточків 25х25, 10 14х14, 3 5х5, зварити мотораму 2 день: зібрати нарізане й мотораму болтами, гайками, контргайками, протягти троси управління, прикрутити крісла, двигун, приладову дошку 3 день: обтягнути 4 день: газовки, пробіжки, перший підйом"
Очень знакомая риторика из уст бывших летчиков-истребителей. Могу даже объяснить почему: -посидели на занятиях, приехали на аэродром, а самолет уже к полету готов. В Вашем перечне надо слово день поменять на слово год, причем без особой надежды, что эта хрень в итоге полетит.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #121 : 01.12.2014, 18:24:56 pm » |
|
"Для виготовлення й збирання літака досить 1 (одного) фахівція, що вміє працювати з вищезгаданими інструментами з технологічно добре продуманими збиральними кресленнями, та тиждень часу.
Наприклад: 1 день: нарізати 33х0.3 м, 12х0.5 м, 6х3м, вирізати 18 куточків 25х25, 10 14х14, 3 5х5, зварити мотораму 2 день: зібрати нарізане й мотораму болтами, гайками, контргайками, протягти троси управління, прикрутити крісла, двигун, приладову дошку 3 день: обтягнути 4 день: газовки, пробіжки, перший підйом"
Очень знакомая риторика из уст бывших летчиков-истребителей. Могу даже объяснить почему: -посидели на занятиях, приехали на аэродром, а самолет уже к полету готов. В Вашем перечне надо слово день поменять на слово год, причем без особой надежды, что эта хрень в итоге полетит.
Дякую. Вона вже багато й успішно літала. Сворив тему в купи-продай http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,10626.msg116287.html#msg116287
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
TNVD
будь просто - смог бы каждый
Karma: +15/-0
Offline
|
|
« Ответ #122 : 01.12.2014, 19:07:22 pm » |
|
ПРОПАН, не пропустите !!! в субботу 06.12.2014 приглашаем всех неравнодушных к подростающему поколению авиаторов прийти познакомится, сказать напутственное слово, опрокинуть рюмочку чая или просто пообщатся. Будем всем очень рады! Координаты здесь: http://akc-kpdu.org.ua/wordpress/?page_id=9Инфо тут: http://akc-kpdu.org.ua/wordpress/?p=342
|
|
|
Записан
|
самое интересное скрывается в деталях
|
|
|
ПАРТИЗАН
|
|
« Ответ #123 : 01.12.2014, 19:11:25 pm » |
|
Субару более чем в два раза тяжелей ротакса 503го с центровкой будут проблемы ,да и по габаритам не вписывается,нужно искать авиаконструктора и хорошо понимающего аэродинамику этого клопа и перепроэктировать поновой.2-3 часа ГЫ-ГЫ
|
|
|
Записан
|
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #124 : 01.12.2014, 19:22:04 pm » |
|
Дякую. Я там рік працював викладачем Льотно-штурманського гуртка. Займався викоріненням всього, що заважає авіаційному процесу. Тому, підозрюю, що принаймні кілька "випускників" цього гуртка вбивають людей в лугандонії зоні АТО. Потім плюнув на все те й пішов. Через рік почалася АТО. На фото нижче "творчість" "випускників" одного викладача.
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #125 : 01.12.2014, 22:12:36 pm » |
|
.
|
|
« Крайнее редактирование: 30.06.2015, 22:27:00 pm от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #126 : 01.12.2014, 22:15:48 pm » |
|
У пропана золотая лихорадка. Во всяком л/а сколько золотых характеристик и столько же навпакы. Идеальной техники нет и никогда не будет, а как человек служит ей невзирая на то ,за управлением он или с монтировкой , так и будет во веки веков, а кто не служит она уму мстит . Такое вот общение.
амінь!
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #127 : 02.12.2014, 11:29:20 am » |
|
Субару более чем в два раза тяжелей ротакса 503го с центровкой будут проблемы ,да и по габаритам не вписывается,нужно искать авиаконструктора и хорошо понимающего аэродинамику этого клопа и перепроэктировать поновой.2-3 часа ГЫ-ГЫ
амінь!
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #128 : 02.12.2014, 12:49:07 pm » |
|
Хоча з іншого боку, досить подивитися на ці готові схеми, що я нарив в інеті, купити труби 28 мм 0.8 мм Д16Т, дюраль, болти-гайки, і вирізаєш, свердлиш і з'єднуєш. Все прямо по місцю підганяєш. Розміри відомі. А там і полічити все можна. Труба десь не біьше 100 грн метр. 40 м х 100 грн = 4000 грн Лист дюралю 4 м2 3 мм 200 грн Болти, гайки, заклепки ну 500 грн Ось і калькуляція вимальовується. Головне - правильно з'єднувати. Ну і обшивка, двигун, гвинт, прилади, крісла, бак, шасі тощо. Поки зібрав трубчастий корпус - а там і на все інше гривні знайдуться!
|
|
« Крайнее редактирование: 02.12.2014, 19:43:03 pm от propan »
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
ПАРТИЗАН
|
|
« Ответ #129 : 02.12.2014, 15:28:17 pm » |
|
Сміливо!Так куди субарік впихувать будеш?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #130 : 02.12.2014, 16:06:45 pm » |
|
Сміливо!Так куди субарік впихувать будеш?
До цього ще не дійшло. Двигун - дорога тема.
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
ПАРТИЗАН
|
|
« Ответ #131 : 02.12.2014, 16:33:22 pm » |
|
Починати треба з двигуна.Я так зрозумів що ти вважаєш що планер обійдеця дешевше субаріка?ГИ-Ги три рази.Хоча,якщо будувати макет,то можливо
|
|
|
Записан
|
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #132 : 02.12.2014, 18:53:01 pm » |
|
Починати треба з двигуна.Я так зрозумів що ти вважаєш що планер обійдеця дешевше субарікДвигун - дорога тема.а?ГИ-Ги три рази.Хоча,якщо будувати макет,то можливо
Двигун - дорога тема.
|
|
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
ussr
|
|
« Ответ #133 : 02.12.2014, 19:24:41 pm » |
|
Propan, Вы коньяк пьете?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
propan
FMX-4 Facetmobile
Karma: +68/-80
Offline
Школа стюардес, авіаційний психолог
WWW
|
|
« Ответ #134 : 02.12.2014, 19:34:31 pm » |
|
Propan, Вы коньяк пьете?
Я не п'ю коньяк. Я його глитаю.
|
|
« Крайнее редактирование: 02.12.2014, 20:08:12 pm от propan »
|
Записан
|
Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
|
|
|
|