Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.12.2024, 12:43:25 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Побудувати літак FMX-4 Facetmobile  (Прочитано 340301 раз)
TNVD
будь просто - смог бы каждый
****

Karma: +15/-0
Offline


« Ответ #105 : 01.12.2014, 14:37:07 pm »

ПРОПАН, ти не помітив, що  по колу ходиш ?

криками «поможіть» не допомогти – закочуй рукави і вперед, до реалізації своєї мрії, тихенько і без крику...

ти в якій області знаходишся ? коло тебе має бути клуб - почни з того, що выдвідай його і поговори з людьми в живу, порухай руками літак для початку ... вникни в тему (реально, а не за компом) ! Свій ентузіазм направ в потрібне русло, а не спускай на форумне кричання.



« Крайнее редактирование: 01.12.2014, 14:40:54 pm от TNVD » Записан

самое интересное скрывается в деталях
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #106 : 01.12.2014, 14:45:21 pm »

ПРОПАН, ти не помітив, що  по колу ходиш ?

криками «поможіть» не допомогти – закочуй рукави і вперед, до реалізації своєї мрії, тихенько і без крику...

ти в якій області знаходишся ? коло тебе має бути клуб - почни з того, що выдвідай його і поговори з людьми в живу, порухай руками літак для початку ... вникни в тему (реально, а не за компом) ! Свій ентузіазм направ в потрібне русло, а не спускай на форумне кричання.


Дякую.
Київ.
17 років рухав Л-39, МІГ-21 -23 -29, налітав 500 годин тепер на пенсії.
Вникнув.
Шукаю спілкування й допомоги.

Свою енергію направив:

Шукаю однодумців для будівництва літака.
Мета: масова серія бюджетної й простої конструкції для зони АТО.
Джерела фінансування: благодійні фонди, волонтери на початку, держзамовлення в серії.
Задум: створити й випробувати конструкцію з поширених і не дорогих матеріалів.
Сама форма FMX-4 Facetmobile підказує, що основним конструкційним елементом може бути стільникова панель з невеликим внутрішнім силовим набором:
http://www.aviaconnect.ru/imgs/goods/104/EC.pdf

Конструкцію, вважаю, сильно переобтяжено, адже  FMX-4 розраховано на перевантаження
G load + 10.0 ult
G load -  10.0 ult
Тому навіть звичайний монокок буде цілком достатнім для конструкції. Пілотаж на ньому ніхто не буде крутити.

Аналіз оперативних потреб АТО показує, що на першому місці з літаючої техніки перебуває, безперечно, БПЛА.
А що на другому?
На другому місці перебуває простий бюжетний легкий літак, десь 4-місний. Спроможний злетіти й сісти на галявині, шосе, на ґрунт, на багно, сніг, просто на поле.
Позаяк посадка можлива і в суху погоду, потім пройде злива, й злітати доведеться з вологого, розкислого й щирого 100% українського чорнозему, то шасі має бути обов'язково велосипедного типу.
Привезти й відвезти щось невелике, важке, проте термінове, або дуже велике, проте легке, забрати 2-3 300-х, вивезти з 10 дітей, скинути з повітря вантаж. Злітати туди, "куди посилати Ан-, Іл-, чи Мі- дорого й не вигідно й не можливо". Принаймні таку фразу інколи я зустрічаю на шпальтах інтернет-видань. І таку фразу від командирів дуже часто доводиться чути оборонцям України від азіатів. Я зі здивуванням з'ясував, що бюджетника з такими ТТХ в Україні, власне, й немає.
Чогось на кшталт Fi 156 Storch чи По-2: балка, трос, перкаль (Cessna, Diamond тощо вважаю задорогими).
Всі прагнуть гламурних і дорогих євростандартів.
Навіть саморобних конструкцій не пригадаю.
Невибагливий FMX-4 Facetmobile з простою конструкцією й просто величезними внутрішніми об'ємами, є ідельним рішенням, як на мій погляд.
Як на погляд маркетолога, він мав був з'явитися ще вчора, щоб кошти на його придбання було внесено до бюджету сьогодні.
Потрібно ресурси:
- 40 м труби Д16Т 25 мм діаметр
- 4 м. кв. дюралю 3 мм товщини
- 2 м труби сталевої для моторами
- 40 м. кв. обшивки
- 4 м.  кв плексигласу
- 10 м тросу, гумові ущільнювачі, болти, гайки, контргайки, контровка, заклепки
- болгарка
- верстат свердлильний
- апарат зварювальний
Для виготовлення й збирання літака досить 1 (одного) фахівція, що вміє працювати з вищезгаданими інструментами з технологічно добре продуманими збиральними кресленнями, та тиждень часу.

Наприклад:
1 день: нарізати 33х0.3 м, 12х0.5 м, 6х3м, вирізати 18 куточків 25х25, 10 14х14, 3 5х5, зварити мотораму
2 день: зібрати нарізане й мотораму болтами, гайками, контргайками, протягти троси управління, прикрутити крісла, двигун, приладову дошку
3 день: обтягнути
4 день: газовки, пробіжки, перший підйом

Зрозуміло, що вищеописане реальне після невеликої практики й запасу готових комплектуючих, проте унікальна проста трубчаста конструкція під силу для збирання навіть 1 (одній) людині!


* Л-39.jpg (32.74 Кб, 410x435 - просмотрено 713 раз.)
« Крайнее редактирование: 01.12.2014, 15:01:17 pm от propan » Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
ПАРТИЗАН
***

Karma: +9/-10
Offline


« Ответ #107 : 01.12.2014, 14:51:15 pm »

Пропан!Так ти крутий пілот,що ж ти зразу не розповів!Де знаходишся територіально?
Записан
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #108 : 01.12.2014, 14:54:56 pm »

Пропан!Так ти крутий пілот,що ж ти зразу не розповів!Де знаходишся територіально?

Київ.


* крі-крі.jpg (125.86 Кб, 1280x853 - просмотрено 550 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
entuzazisten
*****

Karma: +527/-158
Offline



Мечтал? Летает!


« Ответ #109 : 01.12.2014, 15:04:02 pm »


Так вот она правда жизни! Тогда почему -"propan" ?Вы намеренно ввели всех в заблуждение. Смеющийся
Записан
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #110 : 01.12.2014, 15:06:38 pm »


Так вот она правда жизни! Тогда почему -"propan" ?Вы намеренно ввели всех в заблуждение. Смеющийся
Як?


* креслення.jpg (67.74 Кб, 809x671 - просмотрено 747 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
entuzazisten
*****

Karma: +527/-158
Offline



Мечтал? Летает!


« Ответ #111 : 01.12.2014, 15:13:32 pm »

Я , в смысле, что на Вас отрывались, как на новичка. Если честно , то и я думал, что пишет молодой,полюбивший небо человек. Поэтому , вроде как и вступился с пожеланиями успеха!
Так что меняйте ник, ну конечно при желании. Улыбающийся
Записан
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #112 : 01.12.2014, 15:16:12 pm »

Я , в смысле, что на Вас отрывались, как на новичка. Если честно , то и я думал, что пишет молодой,полюбивший небо человек. Поэтому , вроде как и вступился с пожеланиями успеха!
Так что меняйте ник, ну конечно при желании. Улыбающийся
Улыбающийся


* кабіна.jpg (25.8 Кб, 774x515 - просмотрено 768 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #113 : 01.12.2014, 16:12:59 pm »

Питання для знавців.
Скільки в доларах це зараз коштує?

- 40 м труби анодованої Д16Т 25 мм діаметр
- 4 м. кв. дюралю анодованого 3 мм товщини
- 2 м труби сталевої для моторами
- 40 м. кв. обшивки
- 4 м.  кв плексигласу авіаційного
- 10 м тросу для тяг, гумові ущільнювачі, болти, гайки, контргайки, контровка, заклепки тощо
- двигун з гвинтом 100 к.с.
- мінімальний комплект бортових приладів
- шасі


* 1001_facet_FMX4.jpg (141.54 Кб, 1000x616 - просмотрено 706 раз.)
« Крайнее редактирование: 01.12.2014, 19:54:59 pm от propan » Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
Гном
*****

Karma: +14/-19
Offline


« Ответ #114 : 01.12.2014, 16:36:56 pm »

propan.Молодец и сразу видно как "умники" по меняли тон общения.За уважали!!
Записан
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #115 : 01.12.2014, 16:38:48 pm »

propan.Молодец и сразу видно как "умники" по меняли тон общения.За уважали!!
Улыбающийся


* Zdj__281_cie154.jpg (130.94 Кб, 1024x768 - просмотрено 506 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
TNVD
будь просто - смог бы каждый
****

Karma: +15/-0
Offline


« Ответ #116 : 01.12.2014, 17:44:26 pm »

Питання для знавців.
Скільки в доларах це зараз коштує?

- 40 м труби анодованої Д16Т 25 мм діаметр
- 4 м. кв. дюралю анодованого 3 мм товщини
- 2 м труби сталевої для моторами
- 40 м. кв. обшивки
- 4 м.  кв плексигласу авіаційного
- 10 м тросу для тяг, гумові ущільнювачі, болти, гайки, контргайки, контровка, заклепки тощо
- двигун Субару перероблений з гвинтом повний комплект на 80-100 к.с.
- мінімальний комплект бортових приладів
- шасі
а пошукати самому ?!? тим паче на пенсії  Смеющийся Смеющийся Смеющийся
« Крайнее редактирование: 01.12.2014, 17:47:41 pm от TNVD » Записан

самое интересное скрывается в деталях
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #117 : 01.12.2014, 17:48:21 pm »

Питання для знавців.
Скільки в доларах це зараз коштує?

- 40 м труби анодованої Д16Т 25 мм діаметр
- 4 м. кв. дюралю анодованого 3 мм товщини
- 2 м труби сталевої для моторами
- 40 м. кв. обшивки
- 4 м.  кв плексигласу авіаційного
- 10 м тросу для тяг, гумові ущільнювачі, болти, гайки, контргайки, контровка, заклепки тощо
- двигун Субару перероблений з гвинтом повний комплект на 80-100 к.с.
- мінімальний комплект бортових приладів
- шасі
а пошукати самому - тим паче на пенсії  Смеющийся Смеющийся Смеющийся
Мене цікавить хтось з форума, хто міг би продати свої запаси за прийнятними цінами. Особливо Субару, чи зробити.


* thumb-screendump.JPG (4.2 Кб, 101x200 - просмотрено 691 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
TNVD
будь просто - смог бы каждый
****

Karma: +15/-0
Offline


« Ответ #118 : 01.12.2014, 18:06:47 pm »

Питання для знавців.
Скільки в доларах це зараз коштує?

- 40 м труби анодованої Д16Т 25 мм діаметр
- 4 м. кв. дюралю анодованого 3 мм товщини
- 2 м труби сталевої для моторами
- 40 м. кв. обшивки
- 4 м.  кв плексигласу авіаційного
- 10 м тросу для тяг, гумові ущільнювачі, болти, гайки, контргайки, контровка, заклепки тощо
- двигун Субару перероблений з гвинтом повний комплект на 80-100 к.с.
- мінімальний комплект бортових приладів
- шасі
а пошукати самому - тим паче на пенсії  Смеющийся Смеющийся Смеющийся
Мене цікавить хтось з форума, хто міг би продати свої запаси за прийнятними цінами. Особливо Субару, чи зробити.
Тоді треба ОГОЛОШЕННЯ дати в потрібному розділі "купи-продай"

а який БЮДЖЕТ ПРОЄКТУ - між іншим ?
Записан

самое интересное скрывается в деталях
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #119 : 01.12.2014, 18:18:05 pm »

Питання для знавців.
Скільки в доларах це зараз коштує?

- 40 м труби анодованої Д16Т 25 мм діаметр
- 4 м. кв. дюралю анодованого 3 мм товщини
- 2 м труби сталевої для моторами
- 40 м. кв. обшивки
- 4 м.  кв плексигласу авіаційного
- 10 м тросу для тяг, гумові ущільнювачі, болти, гайки, контргайки, контровка, заклепки тощо
- двигун Субару перероблений з гвинтом повний комплект на 80-100 к.с.
- мінімальний комплект бортових приладів
- шасі
а пошукати самому - тим паче на пенсії  Смеющийся Смеющийся Смеющийся
Мене цікавить хтось з форума, хто міг би продати свої запаси за прийнятними цінами. Особливо Субару, чи зробити.
Тоді треба ОГОЛОШЕННЯ дати в потрібному розділі "купи-продай"

а який БЮДЖЕТ ПРОЄКТУ - між іншим ?

Дякую.
Благодійний фонд і чекає бюджету - подолає ціну чи ні?
От я й шукаю, скільки це коштує.


* thumb-P2170563.JPG (4.89 Кб, 150x200 - просмотрено 679 раз.)
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004