Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.12.2024, 20:21:50 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Побудувати літак FMX-4 Facetmobile  (Прочитано 340420 раз)
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« : 27.11.2014, 16:22:09 pm »

Робота авіаконструктору.

Треба обрахувати конструкцію зі зварної металевої рами

Розрахунок полегшується тим, що конструкція літака складена з 11 пласких поверхонь:
http://aeroabc.blogspot.com/2014/11/fmx-4-facetmobile.html#more

Виконану роботу необхідно представити у вигляді готових монтажних креслень і специфікацій, придатних для початку збирання літака, а також для подання в контролюючі органи для державної реєстрації.
Оплата за домовленістю.
Посередникам - винагорода.

ПРОШУ ДОПОМОГИ РОЗРАХУНКОМ МОНОКОКА
Прошу допомогти розрахунком простої типової монококової конструкції з мінімальним внутрішнім силовим набором.
Робота для студента за 2-3 год на компі (заодно курсова чи дипломна в майбутньому).
Потрібні робочі креслення для збирання літака: розміри й тип стільникових панелів, місця кріплення шасі, конфігурація й тип внутрішнього силового набору, спосіб і місця його з'єднання, моторами, органів управління, крісел 2-х пілотів+додаткові 2 місця, зміцнення в районі вирізу для вхідних дверей вага, центрування тощо.
Повні дані про конструкцію тут:   
http://aeroabc.blogspot.com/2014/11/fmx-4-facetmobile.html
Додаткові дані:
- двигун з гвинтом Ротакс 912 на 100 к.с.
- гвинт фіксованого кроку
- 2-х місний
- бак на 50 літрів
- проріз для вхідних дверей ліворуч (відкривається вся панель повністю)
- зміцнена підлога для вантажу
- вся інформація при спілкуванні.
Або.
Відтворити вже працюючу трубчасто-полотняну конструкцію використовуючи три фотографії з комп'ютерним моделюванням на міцність правильності відтворення й створенням робочих креслень просторової конструкції, вузлів у проекціях тощо, розрахованих на перевантаження +4 -2 одиниць (базова конструкція розрахована на + -10 одиниць перевантаження).
Або.
Запропонувати власне рішення.
Винагорода:
http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,10612.0.html

ДОПОМОЖІТЬ КОШТАМИ НА БУДІВНИЦТВО!
ПИШІТЬ ОСОБИСТИМ ЛИСТОМ
Побудувати літак FMX-4 Facetmobile.
Долучайтеся!
 Шукаю однодумців для будівництва літака. Мета: масова серія бюджетної й простої конструкції для зони АТО.
Джерела фінансування: благодійні фонди, волонтери на початку, держзамовлення в серії.
Задум: створити й випробувати конструкцію з поширених і не дорогих матеріалів.
Сама форма FMX-4 Facetmobile підказує, що основним конструкційним елементом може бути стільникова панель з невеликим внутрішнім силовим набором:
http://www.aviaconnect.ru/imgs/goods/104/EC.pdf

Конструкцію, вважаю, сильно переобтяжено, адже  FMX-4 розраховано на перевантаження
G load + 10.0 ult
G load -  10.0 ult
Тому навіть звичайний монокок буде цілком достатнім для конструкції. Пілотаж на ньому ніхто не буде крутити.

Аналіз оперативних потреб АТО показує, що на першому місці з літаючої техніки перебуває, безперечно, БПЛА.
А що на другому?
На другому місці перебуває простий бюжетний легкий літак, десь 4-місний. Спроможний злетіти й сісти на галявині, шосе, на ґрунт, на багнно, сніг, просто на поле.
 
Привезти й відвезти щось невелике, важке, проте термінове, або дуже велике, проте легке, забрати 2-3 300-х, вивезти  дітей, скинути з повітря вантаж. Злітати туди, "куди посилати Ан-, Іл-, чи Мі- дорого й не вигідно й не можливо". Принаймні таку фразу інколи я зустрічаю на шпальтах інтернет-видань. І таку фразу від командирів дуже часто доводиться чути оборонцям України від азіатів. Я зі здивуванням з'ясував, що бюджетника з такими ТТХ в Україні, власне, й немає.
Чогось на кшталт Fi 156 Storch чи По-2: балка, трос, перкаль (Cessna, Diamond тощо вважаю задорогими).
Всі прагнуть гламурних і дорогих євростандартів.
Навіть саморобних конструкцій не пригадаю.
Невибагливий FMX-4 Facetmobile з простою конструкцією й просто величезними внутрішніми об'ємами, є ідельним рішенням, як на мій погляд.

Потрібно ресурси:
- 40 м труби Д16Т 25 мм діаметр
- 4 м. кв. дюралю 3 мм товщини
- 2 м труби стальної для моторами
- 40 м. кв. обшивки
- 4 м.  кв плексигласу
- 10 м тросу, гумові ущільнювачі, болти, гайки, контргайки, контровка, заклепки джоболти
- болгарка
- верстат свердлильний
- апарат зварювальний
Для виготовлення й збирання літака досить 1 (одного) фахівція, що вміє працювати з вищезгаданими інструментами з технологічно добре продуманими збиральними кресленнями та тиждень часу. 

Як на погляд маркетолога, він мав був з'явитися ще вчора, щоб кошти на його придбання було внесено до бюджету сьогодні.
http://aeroabc.blogspot.com/2014/11/fmx-4-facetmobile.html


* монокок.JPG (73.52 Кб, 487x640 - просмотрено 944 раз.)

* панель.jpg (62.97 Кб, 496x244 - просмотрено 860 раз.)

* karkas_granenogo.JPG (39.36 Кб, 608x326 - просмотрено 652 раз.)
« Крайнее редактирование: 01.01.2015, 18:58:02 pm от propan » Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #1 : 27.11.2014, 18:08:56 pm »

Поясніть будбласка, чому ви обрали таку екзотичну схему літака?

Чи у Вас е бажання у кожному польоті відчувати себе льотчиком - випробувачем?
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #2 : 27.11.2014, 19:25:02 pm »

Ви були на заводі Антонова?
А Яковлєва?
Бачили суперкваліфікрваний персонал і суперверстати?
Тут все просто.
Дешево й сердито.
Жодної екзотики, якщо освіжити знання з аеродинаміки.
І великі внутрішні об'єми.
Якщо Вам замовить такий літак контрабандист цигарками - погоджуйтеся, влізе дуже багато.)))
А ось навіть в Сессна-152  - ні.


* Cessna152.jpg (14.87 Кб, 300x204 - просмотрено 1444 раз.)
« Крайнее редактирование: 27.11.2014, 19:33:15 pm от propan » Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
ussr
****

Karma: +96/-8
Offline




« Ответ #3 : 27.11.2014, 19:54:31 pm »


Вы смотрите на мир авиации сквозь розовые очки! На эти грабли уже наступали задолго до Вас. Можно еще вновь начать изобретать велосипед, но уже с треугольными колесами, аргументируя тем, что на нем можно проще ездить по шпалам
Записан
дед Ковпак
Авиаторы

Karma: +25/-7
Offline



везде враги


« Ответ #4 : 27.11.2014, 21:04:41 pm »

Мэта пугает,где столько набрать дэшэвых и простых пилотов??? В замешательстве
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #5 : 27.11.2014, 21:23:13 pm »

propan

Так я був на заводі Антонова, так я був у фірмі аєропракт.

І про шо ви мені хочети пояснити, окрім того , шо я маю обгрунтування ствержувати, що Вам особисто не відоме поняття про серійне виробництво.


А про "дешево та сердито" , то коли повни рот землі .........

К нас в Форумі Андрій Гнашук демонструе на своїх фото як він будуе новий свій літак. Буду збентежений, якщо Ви мені покажете існування у нього високоточного оброблювального обладнання .)))
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #6 : 27.11.2014, 21:33:05 pm »

А в чому річ?

Одні емоції.

Де аргументи?
 контра:
1.
2.
3.....


* 1001_facet_06.jpg (18.8 Кб, 400x196 - просмотрено 845 раз.)
« Крайнее редактирование: 30.11.2014, 00:01:19 am от propan » Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
entuzazisten
*****

Karma: +527/-158
Offline



Мечтал? Летает!


« Ответ #7 : 28.11.2014, 15:48:07 pm »

Ну вот!  "Господа маститые" совсем зашугали энтузиаста экстримального  самостроя. Пусть строит и бойцов призывает под знамёна. Лётчик - испытатель Валерий Чкалов даже просил, чтобы ему построили самолёт, на котором сможет летать только он. Исторический факт. И ещё один факт. В штатах  три авиационных инженера потеряли работу, за то что не поверили , что самолёт Берта Рутана облетит Планету Земля без посадки. Да и майские жуки летают вопреки расчётам. Так что - дерзай!
Записан
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #8 : 28.11.2014, 16:11:17 pm »

ок!
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #9 : 28.11.2014, 16:18:39 pm »

Контрабандные сигареты в зоне АТО?
Самолет летающий,так что все реально.Тем более ,что другого типа боевые самолеты для АТО сделать некому.
Записан
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #10 : 28.11.2014, 16:35:35 pm »

Є кому

"Антонов" може озброїти України винищувачами і штурмовиками - генконструктор. Президент-генеральний конструктор ДП "Антонов" Дмитро Ківа розповів в ексклюзивному інтерв'ю ТСН.ua, що підприємство має всі можливості для створення таких літаків.

"Ми пропонували це (розробку винищувачів і штурмовиків, - ред.) Ще в 2006 році. Були офіційно представлені відповідні пропозиції. Але в той час говорили, що це нам поки не потрібно. Сьогодні ми знову підготували пропозиції з цього питання", - повідомив Ківа. Він додав, що такі можливості є не тільки у "Антонова".

"Адже ці літаки будуть створюватися з залученням українських підприємств: з українськими двигунами, з українським обладнанням, з українським озброєнням. Тобто ми могли б це зробити досить ефективно. Це було б не гірше, ніж, як деякі пропонують, купувати такі літаки, наприклад , в Китаї ", - зазначив генконструктор ДП" Антонов ".
 
Крім того, Ківа повідомив, що "Антонов" сьогодні пропонує військовим цілий ряд літаків різного призначення: спеціальних, транспортних, санітарних, штабних, патрульних, у тому числі з озброєнням. "Зараз наші пропозиції розглядаються військовими", - додав він.


 http://wartime.org.ua/14983-kb-antonova-proponuye-rozrobku-vlasnogo-legkogo-shturmovika-vinischuvacha.html


* Graphic200.jpg (22.89 Кб, 500x348 - просмотрено 795 раз.)
« Крайнее редактирование: 30.11.2014, 17:50:50 pm от propan » Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #11 : 28.11.2014, 16:36:01 pm »

Сама форма FMX-4 Facetmobile підказує, що основним конструкційним елементом може бути стільникова панель:

http://www.aviaconnect.ru/imgs/goods/104/EC.pdf

Конструкцію, вважаю, сильно переобтяжено, адже  FMX-4розраховано на перевантаження

G load + 10.0 ult

G load -  10.0 ult

Тому навіть звичайний монокок буде цілком достатнім для конструкції. Пілотаж на ньому ніхто не буде крутити.


* crop_115714197_Q1tmL.jpg (94.88 Кб, 566x571 - просмотрено 971 раз.)
« Крайнее редактирование: 30.11.2014, 00:02:03 am от propan » Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
ПАРТИЗАН
***

Karma: +9/-10
Offline


« Ответ #12 : 28.11.2014, 17:01:17 pm »

Є кому

"Антонов" може озброїти України винищувачами і штурмовиками - генконструктор. Президент-генеральний конструктор ДП "Антонов" Дмитро Ківа розповів в ексклюзивному інтерв'ю ТСН.ua, що підприємство має всі можливості для створення таких літаків.

"Ми пропонували це (розробку винищувачів і штурмовиків, - ред.) Ще в 2006 році. Були офіційно представлені відповідні пропозиції. Але в той час говорили, що це нам поки не потрібно. Сьогодні ми знову підготували пропозиції з цього питання", - повідомив Ківа. Він додав, що такі можливості є не тільки у "Антонова".

"Адже ці літаки будуть створюватися з залученням українських підприємств: з українськими двигунами, з українським обладнанням, з українським озброєнням. Тобто ми могли б це зробити досить ефективно. Це було б не гірше, ніж, як деякі пропонують, купувати такі літаки, наприклад , в Китаї ", - зазначив генконструктор ДП" Антонов ".
 
Крім того, Ківа повідомив, що "Антонов" сьогодні пропонує військовим цілий ряд літаків різного призначення: спеціальних, транспортних, санітарних, штабних, патрульних, у тому числі з озброєнням. "Зараз наші пропозиції розглядаються військовими", - додав він.


 http://wartime.org.ua/14983-kb-antonova-proponuye-rozrobku-vlasnogo-legkogo-shturmovika-vinischuvacha.html
      Вам скільки років?Тут один крендель,якій зараз розповідає з Ростова,і не таке нам обіцяв
« Крайнее редактирование: 28.11.2014, 17:03:00 pm от ПАРТИЗАН » Записан
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #13 : 28.11.2014, 17:19:27 pm »

До чого тут роки?
Якщо кортить дізнатися про мою автобіографію - заходьте на сайт, читайте.
http://aeroabc.blogspot.com/
Ви що, вважаєте що КБ "Антонов" "гонит порожняк"НепонимающийНепонимающий?
Нууууууууууу, ващеееееее!!!


* crop_115778982_mUPmFWM.jpg (48.99 Кб, 709x399 - просмотрено 599 раз.)
« Крайнее редактирование: 30.11.2014, 00:02:26 am от propan » Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
КВР
PPL(A), FI(A), SEP/MEP
Авиаторы

Karma: +154/-13
Offline




WWW
« Ответ #14 : 28.11.2014, 21:08:57 pm »

Ви що вважаете що пан Ківа має моральне право відповідати за все КБ "АНТОНОВ"?
То можливо Ви себе запитаете, что му ж тоді вже існуючі літаки не літають над нашими головами, за виключенням штучних екземплярів...
Записан

Может хватит заниматься фигней и захватить мир?
  Печать  
Страниц: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004