Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
16.11.2024, 09:50:23 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: новий порядок призначень на маршрути ... все ?  (Прочитано 12169 раз)
TNVD
будь просто - смог бы каждый
****

Karma: +15/-0
Offline


« : 24.11.2014, 23:16:24 pm »

все ?  Плачущий


Wizz Air допустила, що залишить Україну
Понеділок, 24 листопада 2014, 15:16

Компанія Wizz Air стурбована, що прийняття нових правил допуску авіакомпаній на маршрути може зупинити розвиток або навіть призвести до закриття "Візз Ейр Україна".

Про це в коментарі ЛІГАБізнесІнформ заявив генеральний директор компанії Wizz Air Акош Буш.

Він зазначив, що авіакомпанія має намір оскаржувати цей документ.

"Ми брали участь у форумах експертів, дискусіях Державіаслужби та міністерства, писали листи владі, пояснюючи, чому цей крок недостатньо продуманий. Однак бачимо, що наш голос не був почутий, а умови документа ставали все більш і більш жорсткими", – підкреслив він.

За словами Буша, цей документ суперечить нормам відкритого ринку.

"Влада говорить про прозорі та чіткі правила отримання призначень, але документ йде в розріз з ними", – зазначив він.

За його словами, порядок встановлює більш жорсткі правила і умови для авіаперевізників в порівнянні з тими, що діяли раніше. У той час як авіаційна галузь очікувала, що обмежень стане менше і всі правила будуть уніфіковані з правилами ЄС, враховуючи те, що Україна прагне відповідати європейським нормам відкритого неба.

"Документ йде в розріз з нормами відкритого ринку і спрямований на те, щоб захистити інтереси однієї групи", – заявив він.

"Цей документ встановлює правила для авіакомпаній, зареєстрованих в Україні, які прагнуть отримати призначення на рейси від Державіаслужби. Тому кількість авіаперевізників і кількість маршрутів може скоротитися", – сказав Буш.

Як відомо, раніше "Візз Ейр Україна" заявила, що нові правила призведуть до зменшення кількості рейсів та подорожчання квитків.

Нагадаємо, 13 листопада стало відомо, що Мін'юст зареєстрував новий порядок призначень на маршрути, розроблений Державіаслужбою, яку очолює колишній топ-менеджер "МАУ" Денис Антонюк.

Вважається, що "МАУ" контролюється олігархом і губернатором Дніпропетровської області Ігорем Коломойським.

еще по теме

"Візз Ейр Україна": новий порядок Державіаслужби - крок назад у розвитку авіаринку
Четвер, 20 листопада 2014, 14:01


Авіакомпанія "Візз Ейр Україна" наголошує, що новий порядок Державіаслужби щодо надання прав на експлуатацію повітряних ліній призведе до зменшення кількості доступних маршрутів та підвищення цін на квитки.

Про це йдеться у повідомленні компанії.

Як повідомляє прес-служба, авіакомпанія глибоко занепокоєна документом Державіаслужби, оскільки вважає, що він містить ряд пунктів, які свідчать про значний крок назад у розвитку авіаційного ринку України.

В повідомленні наголошується, що новий порядок надання прав на експлуатацію повітряних ліній призведе до зменшення кількості доступних маршрутів, скорочення кількості авіаперевізників, між якими може обирати пасажир, та підвищення цін на квитки.

"Ці зміни негативно вплинуть на громадян України. Зменшення пасажиропотоку матиме негативний вплив на розвиток туризму в Україні та українську економіку в цілому. Нарешті, новий порядок суперечить лібералізації українського авіаційного ринку та прагненню відповідати нормам ЄС", - йдеться у повідомленні.

"Візз Ейр Україна" сподівається, що ці правила будуть переглянуті та скореговані так, щоб були взяті до уваги інтереси всіх учасників авіаційного ринку України.

Нагадаємо, 13 листопада стало відомо, що Мін'юст зареєстрував новий порядок призначень на маршрути, розроблений Державіаслужбою, яку очолює колишній топ-менеджер МАУ Денис Антонюк.


Державіаслужба закрила небо для нових українських авіакомпаній
Вівторок, 18 листопада 2014, 12:38

13 листопада Мін'юст зареєстрував новий порядок призначень на маршрути, розроблений Державіаслужбою, яку очолює колишній топ-менеджер МАУ Денис Антонюк.

Про це пише avianews.

Це означає фактичне закриття неба України для нових українських авіакомпаній на найближчі роки, а також неможливість більшості діючих гравців, включаючи Wizz Air Україна, отримати права на польоти за новими маршрутами.

"Тепер шанси отримати якесь призначення або право на повітряну лінію дорівнюють нулю, якщо, звичайно, ви не МАУ", - прокоментував ситуацію юрист Marchenko Danevych Андрій Гук.

Проект порядку був опублікований влітку і викликав неоднозначну реакцію ринку. Він віддає всю владу з видачі маршрутів чиновникам Державіаслужби і фіксує необхідність виконання перший рік рейсів в межах України, після чого авіаперевізник отримує право виконувати чартерні рейси за кордон.

І тільки через два роки після початку виконання внутрішніх рейсів авіакомпанія може претендувати на міжнародні регулярні лінії.

Однак навіть виконання цих правил не гарантує отримання права літати за кордон.

Новий порядок передбачає "конкурс" заявок, в якому враховуються використання раніше виданих призначень (10 балів), кількість виконаних польотів всередині України за останні три роки (20 балів), розмір флоту і персоналу (по 10 балів), кількість виплачених податків (10 балів ).

Таким чином, найбільший гравець на ринку авіакомпанія - МАУ - може дублювати заявки інших авіаперевізників на маршрути і абсолютно законно перемагати, оскільки всі ключові бали приносять не якісні характеристики, а кількісні.

Крім того, дозволена частотність на міжнародних рейсах, якщо авіакомпанія все таки отримає право на польоти за кордон, розраховується за формулою і дуже залежить від співвідношення міжнародних та внутрішніх рейсів.

Наприклад, якщо лоу-кост Wizz Air подасть заявку на виконання рейсів Київ-Лісабон, то за відсутності внутрішніх рейсів і виконанні порядку 50 рейсів на тиждень авіаперевізник не зможе претендувати ні на одну частоту за кордон.

Для цього авіакомпанії доведеться літати до Львова чи Харкова мінімум три рази на тиждень, або в Одесу мінімум шість разів на тиждень.

« Крайнее редактирование: 24.11.2014, 23:22:45 pm от TNVD » Записан

самое интересное скрывается в деталях
alexchiz
Авиаторы

Karma: +103/-11
Offline

PPL


« Ответ #1 : 25.11.2014, 16:31:47 pm »

Ну а що вы хотели...Надо же МАУ развиваться...
Записан

С уважением.
Mike
Авиаторы

Karma: +389/-16
Offline



PPL; BE35; FAA A&P


« Ответ #2 : 25.11.2014, 16:45:26 pm »

Ну а що вы хотели...Надо же МАУ развиваться...
Я даже не знаю что сказать. Мне не может нравится, когда ктото залазит ко мне в карман. Это омерзительное чувство, когда тебя грабят, а ты не можешь ничего сделать. Как остановить Коломойского?
Записан

Beechcraft Bonanza V-Tail
------------------------------
Полет это причина, пункт назначения лишь предлог.
alexchiz
Авиаторы

Karma: +103/-11
Offline

PPL


« Ответ #3 : 25.11.2014, 17:20:27 pm »

ну в принципе известно как минимум 10 самых надёжных способов..Остальные менее надёжны... Хотя в реализации каждого способа могут участвовать двоечники..И тогда будет результат,как в Ха.
Записан

С уважением.
Mike
Авиаторы

Karma: +389/-16
Offline



PPL; BE35; FAA A&P


« Ответ #4 : 26.11.2014, 22:08:40 pm »

Приостановлено постановлеие минюстом: http://www.rbc.ua/rus/news/accidents/minyust-priostanovil-vstuplenie-v-silu-skandalnogo-prikaza-26112014191700
Записан

Beechcraft Bonanza V-Tail
------------------------------
Полет это причина, пункт назначения лишь предлог.
TNVD
будь просто - смог бы каждый
****

Karma: +15/-0
Offline


« Ответ #5 : 27.11.2014, 01:00:23 am »

демократия в действии - общественность !

http://podrobnosti.ua/economy/2014/11/26/1004780.html
Записан

самое интересное скрывается в деталях
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #6 : 27.11.2014, 01:05:27 am »

Заказуха 100500% !
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
TNVD
будь просто - смог бы каждый
****

Karma: +15/-0
Offline


« Ответ #7 : 27.11.2014, 22:26:56 pm »

ну вроде все Улыбающийся

http://podrobnosti.ua/economy/2014/11/27/1004932.html
Записан

самое интересное скрывается в деталях
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #8 : 27.11.2014, 23:14:43 pm »

Что ВСЕ? 

В данный момент мы наблюдаем достаточно интенсивную борьбу определенного клана  с новой администрацией ДАСУ. Этот клан  сразу же вывел на "улицу", так называемый "авиамайдан"  практически сразу после люстрационного увольнения чиновников ДАСУ первого уровня, родом с донетчины.

Кроме того меня просили некоторые представители масмедиа прокомментировать это событие.  Я обратил их внимание на то, что пресловутую прессконференцию   вела так называемая "общественная организация "Асоціація авіапідприємств України""   Я указал на то, что данная "общественная организация" не имеет государственной регистрации. Т.Е. Де факто и де юре люди сидящие в президиуме НЕ ИМЕЛИ ПОЛНОМОЧИЙ , и права представляясь НЕ СУЩЕСТВУЮЩЕЙ организацией авиационную отрасль.  На это , от представителя АВТОМАЙДАНА , я получил буквально следующие пояснения :

 Віталій Уманець Асоціація авіапідприємств України, як повідомили учасники прес-конференції, буде юридично оформлена на наступному тижні. Але ми проводити акцію планували ще вчора, коли навіть не знали про проведення цієї прес-конференції. Khazan, якщо ви в курсі ситуації, так розкажіть, що знаєте, а ми вислухаємо, обговоримо. "

Этим самым господин Уманец подтвердил мой тезис, что автомайдан планировал акцию под ДАСУ еще ДО прессконференции, и по сути подтверждает мою мысль, о по всей видимости заказуху.


А здесь для понимающих людей, кто знает о деятельности некоторых чиновников первого уровня в ДАСУ , ответ о первопричинах происходящего:
"Andriy Guck Яка стара влада? Про що ви?! Авіакомпанії, всі крім МАУ та лніпроавіа, кажуть вам, що перестануть літати!!! До чого тут влада в дас? І антонюк по кваліфікації і рядом не стоїть з коршуком чи гречко, хоч це і стара влада і у мене до них чимало питань."     

Мне прямо сейчас и здесь начинать рассказывать о роли господина Гречко, в судьбе АОН ( АЗП) некой фирмы аэромеханика , и всей схемы попытки загона  нас всех в нее?

Придет время, я обязательно  по полкам разложу всех участников этого бедлама касаемого желания нагнуть на деньги владельцев ВС и пилотов нашей АОН, а так же основные схемы "работы" этих "особей" и их "друзей".
По фамильно расскажу о деятельности каждого.                                                                                   
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
jonfligt
***

Karma: +16/-4
Offline




« Ответ #9 : 29.11.2014, 13:28:33 pm »

Приказ Госавиаслужбы от 24 октября № 686 «Об утверждении Авиационных правил Украины «Порядок предоставления и аннулирования прав на эксплуатацию воздушных линий» не вступил в силу, поскольку он не включен в Единый госреестр нормативно-правовых актов и не опубликован в информационном бюллетене «Официальный вестник Украины».

Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #10 : 29.11.2014, 16:09:28 pm »

а как он мог вступить в силу, если минюст его не подписал?
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Vladimir V
****

Karma: +48/-3
Offline

PPL; Trike, SR, A24


« Ответ #11 : 03.12.2014, 13:47:48 pm »

who are they?

Близько 100 активістів прийшли під Кабінет міністрів із вимогою звільнити з посади голови «Державної авіаційної служби» Дениса Антонюка.
http://www.hromadske.tv/society/pid-kabminom-vimagayut-vilnogo-neba-ta-vidstavki-g/
Записан
  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004