Blue canary
Andriy:
Газогенератор, це така семиметрова металева банка в якій відбувається газифікація дерев"яних брикетів. В комплекті ще є очистка газу. А потім газ подають куди потрібно, можна в котел, можна в електрогенератор. В нашому випадку це електрогенератор на 250 кВт електороенергії.
RSM:
Цитата: Andriy от 25.10.2014, 19:30:20 pm
Передня кабіна робоча, а друга для інструктора, або пасажира, без приладів, джойстик замість РУСа. Пілоти на відстані 600 мм від спини до спини. Якщо потрібно буде, то інструктор дотягнеться до дошки приладів.
При такій компоновці, у Вас ніяких "рулей" не вистачить для перебалансіровки.
RSM:
Цитата: TNVD от 29.11.2014, 00:17:50 am
"не повноцінний двохмістний, а так би мовити півторамістний. Передня кабіна робоча, а друга для інструктора, або пасажира, без приладів, джойстик замість РУСа. Пілоти на відстані 600 мм від спини до спини. Якщо потрібно буде, то інструктор дотягнеться до дошки приладів."
Андрій,
просто МОЛОДЕЦЬ !! Успіхів твоїм проектам !!!
на рахунок містності твого горобця-2 - двомісний повинен бути, з керуванням для двох (я так розумію педалі та РУС буде в інструктора) !!!
прибори не проблема - зараз АйПАД замінить прибори інструктору (швидкість GPS, горизонт є, з альтиметорм лише проблема, але і то можна вирішити всякими приблудами блютусними - і будуть прибори в інструктора)
ВБ*ЄТЕСЬ!!! GPS міряє швидкість відносно Землі, а літак летить завдяки швидкості відносно повітря.
Toris:
Цитата: RSM от 13.05.2016, 08:23:18 am
ВБ*ЄТЕСЬ!!! GPS міряє швидкість відносно Землі, а літак летить завдяки швидкості відносно повітря.
+1. Неочевидна штука для землеходячого. Дякую.
Andriy:
GPS -ка це для пілотажника резервний інструмент. В польоті потрібно працювати. Польоти по карті, і тренувати відчуття швидкості, а для контролю можна час від часу подивитись на панель першого пілота.
А що до рульових поверхонь, то побачимо, коли облітаєм, а поки я звик довіряти книжкам.
Навигация