Blue canary

(1/18) > >>

Andriy:
Добрий вечір пілоти та їм співчуваючі!
Пару місяців працюю над новим літаком. Ідея виникла давно, та десь рік тому Ульянич підштовхнув до розробки креслень.
"Горобцем" цікавились баггато, але він одномістний.
Оскільки самостійно вилетіти на одномістному "Горобці" трохи складно, необхідно було зробити учбовий з схожими характеристиками.
Двохмістний акробат це неправильно. Важкий.  Тому не повноцінний двохмістний, а так би мовити півторамістний. Передня кабіна робоча, а друга для інструктора, або пасажира, без приладів, джойстик замість РУСа. Пілоти на відстані 600 мм від спини до спини. Якщо потрібно  буде, то інструктор дотягнеться до дошки приладів.
Конструкція комбінована. Хвіст фюзеляжу монокок, оперіння та рулі профільовані NACA-009, з аеродинамічною та ваговою компенсацією, щоб розвантажити джойстик інструктора.
Алюмінієва ресора. Частина фюзеляжу де кабіна пілотів, кріплення крил, двигуна та ресори звариться з нержавіючих труб. Крило алюмінієве NACA-23012, 12%, розмах 7.5м, хорда 1200.  Двигун М-337 форсований до 250 к.с.
Приймається критика та рекомендації.
На фото процес народження.

Andriy:
.

Andriy:
.

Andriy:
.

Andriy:
.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница