Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
25.12.2024, 21:50:19 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: НОТАМ и Решение о закрытии пространства  (Прочитано 15232 раз)
КВР
PPL(A), FI(A), SEP/MEP
Авиаторы

Karma: +154/-13
Offline




WWW
« Ответ #15 : 21.04.2015, 21:57:24 pm »

Кстати да.
Для аналогии.
Когда Вас штрафуют за нарушение правил ПДД, инспектор ссылается на ГПК(или как там его?), а не пункт ПДД.

Ведь должен быть первоисточник.
Откуда "растут" ноги у НОТАМов?
Записан

Может хватит заниматься фигней и захватить мир?
mindo
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #16 : 22.04.2015, 10:20:48 am »

Правильно. Вот по решению о закрытии морских портов нет вопросов. А вот вопрос в тему - кто принял решение о закрытии той или иной зоны пространства? Т.е. кто несет ответственность за принятие решений? НОТАМ - это хорошо, но где Решение документальное с подписями и должностями. Анализ показывает, что:
1. НОТАМ не имеет императивного действия.
2.Существуют такие стадии: подача представления о закрытии, принятие решения о закрытии и оповещение (НОТАМ).
Вот требования законодательства:
Відповідно до ст. 1 п. 41 Повітряного кодексу України, заборона використання повітряного простору України – обов’язкове для виконання рішення уповноваженого органу про заборону певним (окремим) користувачам провадити у визначеному районі діяльність, пов’язану з використанням повітряного простору України.
« Крайнее редактирование: 22.04.2015, 10:22:37 am от mindo » Записан
Бубниловка
*

Karma: +13/-0
Offline




« Ответ #17 : 22.04.2015, 11:15:27 am »

Положення про використання повітряного простору України від 29 березня 2002 р. N 401

93. В  окремих  частинах  повітряного простору встановлюються заборона або обмеження на його використання,  які  публікуються  в документах  з  аеронавігаційної  інформації  та/або включаються до плану використання повітряного  простору.  Форма  та  зміст  плану використання   повітряного  простору  визначаються  інструкцією  з управління використанням повітряного простору.
101. Заборона  використання повітряного простору на постійній основі  встановлюється  Державіаслужбою  за  поданням  відповідних державних   органів,   підприємств,   установ   та  організацій  і оприлюднюється в документах з аеронавігаційної інформації.
102. Тимчасова   заборона   використання   окремих   частин повітряного простору встановлюється в інтересах користувачів,  які подали відповідні заявки,  з урахуванням пріоритетів, установлених цим  Положенням,  та  принципів  гнучкого використання повітряного простору   відповідно   до   Європейської    концепції    гнучкого використання повітряного простору.
     Інформація про  тимчасову  заборону  використання повітряного простору доводиться  Украероцентром  та  службою  аеронавігаційної інформації до відома всіх користувачів повітряного простору.
---------------------------
Наказ Державіаслужби від 04.02.2015 №60 "Про надання запитів на видання NOTAM Державіаслужбою"  04.02.2015 м. Київ № 60

http://www.avia.gov.ua/documents/diyalnist/Obslugovuvannja-povitrjanogo-ruxu/24545.html
------------------------
Повторюсь: Сами запросы на издание НОТАМ с печатями и подписями в сеть никто не выложит.


Записан

Самолёты без неба умрут (с)
  Печать  
Страниц: « 1 2 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004