Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
27.12.2024, 03:11:18 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 2 3 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Український МіГ-29 проти Т-50: обрізання  (Прочитано 47745 раз)
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« : 21.10.2014, 21:05:10 pm »

Український МіГ-29 проти Т-50: обрізання
http://aeroabc.blogspot.com/2014/09/29-50.html


Сучасну техніку модернізують, ззвичай, методом додавання до конструкції нових елементів: електроніки, захисту, зброї тощо. Нафото нижче типовий приклад модернізації танку Т-64 до рівня «Оплот".




А ось модернізація БТР додаванням ґрат захисту від кумулятивних гранат і бойового модуля:



Проте інколи техніка, навіть позбавлена певних елементів, успішно функціонує. Ось, наприклад, цей F-15:








https://www.youtube.com/watch?v=xictIH4BeUY

Сів більш-менш нормально, але на набагато більшій швидкості, ніж належить - 260 вузлів замість 140. Застосував гак на 30% довжини аеродрому, але той відірвало через швидкість, хоча він зумів зменшити швидкість до 100 вузлів (280 км\год). F-15 зупинився не доїхавши 6 метрів до кінця смуги. І тільки обернувшись щоб привітати навігатора льотчик побачив, що немає крила. Із заводу-виробника в Штатах приїхало кілька провідних аеродинаміків щоб розібратися з тим, що сталося.

Спершу вони не могли повірити й говорили, що таке неможливо. Але вимушені мати справу з реальним фактом припустили, що широке днище фюзеляжу і висока швидкість створили достатню підйомну силу для польоту як у ракети. Через кілька місяців на літак встановили нове крило й він знову літав.

Дослідження цього явища вже проводяться:

https://www.youtube.com/watch?v=MttZDgtORn0

Тому в мене й виникла ідея модернізувати в варіант МіГ-29 Supersonic методом обрізання. Купив на Петрівці модель за 70 грн, кілька годин, й ось що вийшло:

 

 


 

 

 

 

 

 


Жовтим кольором позначив потрібні зміни. На відміну від F-15 винищувач МіГ-29 потрібно перекомпонувати в аеродинамічно нестійкий з ЕДСУ. Тоді під час зльоту-посадки стабілізатор буде створювати підйомну силу, а не зменшувати її:



У цього аеродинамічно нестійкого з ЕДСУ F-35 під час зльоту видно, як стабілізатор створює підіймальну силу:

 


Ну, а конструктивно, разом з носовою стійкою МіГ-29 Supersonic, пропоную створити новий пристрій створення підіймальної сили у вигляді компактного, такого, що складається разом з шасі ґратчастого крила як тут:


чи тут:

 На моделі ліпив як міг, ось так склеїв ідею конструкції використовуючи елементи рамки пластмасової виштамповки:


 


Тоді і V-подібний стабілізатор, і інтегральний фюзеляж, і компактне, таке, що складається разом з шасі ґратчасте крило, разом будуть створювати підіймальну силу достатню для прийнятних швидкостей на зльоті-посадці з ракетами повітря-повітря.

Тобто не буде перевищено обмежень по пневматикам, швидкості початку гальмування й випуску гальмівного парашута й кутам атаки, а техніка пілотування буде доступна стройовим пілотам середньої кваліфікації навіть у сильний боковий вітер.
6 х 500 ФАБ сюди вже не начепиш - не злетить.

Вважаю, що модернізований у такий спосіб МіГ-29 Supersonic стане спроможним досягати надзвукової крейсерської швидкості польоту на максимальному режиму роботи двигунів.

Скло кабіни має бути значно меншим за площею. Й стійким до нагрівання під час тривалого польоту на надзвуковій крейсерській швидкості. Оцініть товщину скла того ж F-22:


Оптимальним було б модернізувати Су-27, вони вже аеродинамічно нестійкі, з ЕДСУ, з кращими ТТХ. Проте я не знаю скільки їх лишилося в льотному стані - 29-х значно більше. Та й ракети встановити такі, що можуть запускатися лише з надзвукових швидкостей з прямоточними двигунами - вони й легші, і взяти їх можна вже зараз від ракет ЗРК, та й летять далі.

Тут можна застосувати крсиве технічне рішення: розміщувати корисне навантаження в зоні "аеродинамічної тіні" гаргроту чи верхньої поверхні фюзеляжу (у стратосфері на крейсерській надзвуковій швидкості МіГ-29 Supersonic буде летіти вже на деяких кутах атаки) - що значно зменшує опір. Зрозуміло, що застосовувати корисне навантаження можливо з напівдіжки.

 













І взагалі РЛПК - ракети потребують доопрацювання. ФАР ставити дорого, тому варто змінити принцип радіолокації для досягнення більшої відстані виявлення коштом відмови від роботи по землі.


У просторі між капотами двигунів варто розмістити замість ПТБ конформний бак, що складається в пласку конструкцію по мірі витрати палива, об'ємом літрів 900. Це дозолить після зльоту й набору висоти на режимі роботи двигунів ПФ з підвісками для повітряного бою вийти на крейсерську висоту польоту в стратосфері и розігнатися до надзвукової крейсерської швидкості з майже порожнім ПТБ, що повністю складеться й, на відміну від теперішнього ПТБ, не буде створювати опір польоту, а винищувач продовжить політ з повними внутрішніми баками.

Зрозуміло, що маневровий повітряний бій він вже не буде вести. Тактика застосування така ж як і в F-22: політ на великій висоті з надзвуковою крейсерською швидкістю й знищення згори всього, що нижче й літає.

Проте значно важливішою задачею є оснащення наших винищувачів захистом від випущених по ним ракет.

Можна досить приблизно оцінити площу поверхонь. Площу стабілізатора можна прийняти за 1/3 за площу крила. Отже, площу інших поверхонь, можна прийняти за 2/3. Тому підіймальні поверхні можна розміщувати як на передній, так і на основних стійках шасі.


Навіщо все це?

Щоб бодай щось протиставити Т-50. Авіація НАТО ще не патрулює українське небо.

Надзвукова крейсерська швидкість польоту значно звужує сферу застосування навіть сучасних ЗРК по такому літаку. Модернізований у такий спосіб МіГ-29 Supersonic буде дуже доречним під час звільнення АРК від російських окупантів.

Запропоновані тут технічні рішення - не догма. Оптимальні рішення дадуть матиматичне моделювання й продувки в аеродинамічній трубі.

Я пропоную саму концепцію.

По світу літає чимало техніки ще фашистської Німеччини. У нас вся техніка ще комуністичної Росії. Всю вищезгадану рухлядь давно вже варто продати й виготовити на наших заводах новенькі винищувачі-бомбардувальники.
Слава Україні!
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
петро нестеров
*****

Karma: +274/-52
Offline


« Ответ #1 : 21.10.2014, 21:16:45 pm »

продолжай в том же духе! "обрезание" - служило религиозным обрядом, «данью жестокому и злому божеству, которому необходимо принести в жертву часть, чтобы спасти целое,чтобы сохранить ему жизнь.
Записан
Shplint
Авиаторы

Karma: +8/-2
Offline



Нам разум дал стальные руки-крылья, ...


« Ответ #2 : 22.10.2014, 08:53:20 am »

Что, очередной некрофил...?
Записан

Не ошибается тот, кто не летает.
Ошибается тот, кто мало летает.
командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #3 : 22.10.2014, 09:38:02 am »

Пропан!
Что курим ,коллега?
Если у Вас есть лишние 70 грн купите книгу по аеродинамике и курите до появления очередного озарения.
Записан
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #4 : 22.10.2014, 10:14:14 am »

А що пишуть в книгах про аеродинаміку?
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #5 : 22.10.2014, 11:00:49 am »

Про аеродинамику в книгах пишут,что она есть.
Кроме того пишут,что самолет МИГ-29 неустойчив и летает на сверхзвуковой скорости.Что с крыльями или обрезанный самолет будет лететь на" деяком угле атаки".
Что основное применение Т-50 заключается не в полете на сверхзвуковой скорости и уничтожении всего ,что ниже.
Пишут много много всего разного и интересного.
К сожалению Вами не раскрыта тема защиты самолета от ПЗРК,что тоже представляет интерес.
Записан
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #6 : 22.10.2014, 11:36:22 am »

Якби була розкрита теми захисту від ПЗРК ракет повітря-повітря то й обрізання не потрібно.

Аеродинамічних викладок, отже, не буде.
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #7 : 22.10.2014, 12:24:49 pm »

Якби була розкрита теми захисту від ПЗРК ракет повітря-повітря то й обрізання не потрібно.

Аеродинамічних викладок, отже, не буде.

А что,обрезание решает проблему защиты от ПЗРК?
Записан
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #8 : 22.10.2014, 15:25:49 pm »

Частково.

Аеродинамічних викладок, отже, не буде.
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #9 : 22.10.2014, 15:35:11 pm »

Что имеется ввиду "частково"?
Какая часть аеродинамики Вас интересует?
Записан
командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #10 : 22.10.2014, 15:43:21 pm »

Без расчетов однозначно,"обрезанное" тело будет иметь аеродинамическое качество порядка 3-5,что повлечет за собой увеличение сопротивления обрезанного самолета(при равном полетном весе) как минимум в 2-3 раза больше,чем у исходного МИГ-29 и снижения максимальной скорости полета вплоть до перехода самолета в разряд дозвуковых.
Я думаю этого достаточно,что бы отказаться от планов быстрых побед над Т-50 и всех остальных викторий тоже.
Записан
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #11 : 22.10.2014, 18:18:04 pm »

Ну, а конструктивно, разом з носовою стійкою МіГ-29 Supersonic, пропоную створити новий пристрій створення підіймальної сили у вигляді компактного, такого, що складається разом з шасі ґратчастого крила як тут:

такого, що складається разом з шасі ґратчастого крила -  звідки тут опір?

Лишається лише опір планера без крила.
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
pm_pilot
***

Karma: +2/-0
Offline


« Ответ #12 : 22.10.2014, 22:34:53 pm »

http://selair.selkirk.bc.ca/training/aerodynamics/drag.html
« Крайнее редактирование: 22.10.2014, 22:36:47 pm от pm_pilot » Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #13 : 22.10.2014, 23:15:19 pm »

   Самолет как летательный аппарат имеет массу преимуществ и недостатков которые учитываются при проэтировании ,которых
не избежать, и об которых знает главный человек в авиации, тот кто за штурвалом, и всегда знает, и учитывает это все при эксплуатации
 и при том и не жалуется.
  Вопрос  к бутану, ты не замаскированный пропан?
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
propan
FMX-4 Facetmobile
****

Karma: +68/-80
Offline



Школа стюардес, авіаційний психолог


WWW
« Ответ #14 : 23.10.2014, 09:08:41 am »

Частково - вимушено висока швидкість менша вразливість

"Без расчетов однозначно,"обрезанное" тело будет иметь аеродинамическое качество порядка 3-5,что повлечет за собой увеличение сопротивления обрезанного самолета(при равном полетном весе) как минимум в 2-3 раза больше,чем у исходного МИГ-29 и снижения максимальной скорости полета вплоть до перехода самолета в разряд дозвуковых."

Міг-23 з крилом 72 не дозвуковий літак.

Частина аеродинаміки цікавить поведінка гратчастого крила на малих і середніх швидкостях і його технічне виконання.

Что имеется ввиду "частково"?
Какая часть аеродинамики Вас интересует?
Записан

Школа стюардес, авіаційний психолог, льотчик-винищувач резерву
  Печать  
Страниц: 1 2 3 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004