MOGAS: автомобильный бензин в авиации. Безопасность.
alexchiz:
SI от Conti про марки двигателей и требуемые и допустимые бензины есть?
br5s:
В сети ОККО сообщили, что как максимум могут предоставить ДСТУ 4839:2007, который по показателям соответствует EN228, но так как законодательно от них не требуется и этот стандарт, не говоря о европейском, то всё как и говорил выше это их благие намерения и чистота совести. Но поскольку ОККО, ВОГ и др., это сеть и как в любой сети конкретные исполнители не всегда скажем так душой и телом за бренд и им ни чего не мешает
"забодяжить" даже при наличии сертификата, способов миллион.
br5s:
Сьогодні бензин за ДСТУ 4839-2007 (вид І) практично не випускається,
оскільки при його виробництві існує безліч технологічних труднощів. Зокрема, за вмістом бензолу, олефінів і ароматичних вуглеводнів фактично отримуваний вітчизняний автомобільний бензин гірший порівняно із зарубіжними аналогами. Так, бензин, що випускається в Україні, має значно вищу пружність пари порівняно з літніми класами А і В зарубіжного бензину EN 228:2008.
Для того щоб виробляти бензин А-95-Євро за ДСТУ 4839-2007 (вид І), необхідно мати компонентний бензин алкілювання, який в Україні не виробляють.
Для коректної експлуатації двигунів автомобілів за європейською сезонною і географічною
специфікою існує можливість виробництва 10 класів бензинів по леткості. Вимоги до класів леткості імпортних бензинів наведено в табл. 2. Кожна країна у Європі має національне доповнення до загального стандарту EN 228:2008.
Бензин класу А використовуватиметься влітку з 1 травня до 30 вересня, тоді як бензин класу В
застосовують влітку з 1 червня до 31 серпня.
Таблиця 1
Основні характеристики вітчизняного бензину А-95-Євро за ДСТУ 4839-2007 (вид І)
та імпортного аналогу за EN 228:2008 [5, 25]
Показник А-95-Євро за
ДСТУ 4839-2007 (вид І)
Імпортний аналог
за EN 228:2008
Детонаційна стійкість:
октанове число за дослідним методом, не менше ніж 95 95
Вміст сірки, мг/кг, не більше ніж 10 10
Стійкість до окислення (індукційний період), хв., не менше ніж 360 360
Концентрація фактичних смол, мг/100 см3
, не більше ніж 5,0 5,0
Випробування на мідній пластинці чи корозія мідної пластинки (3 години) за температури 500С, клас, не більше ніж витримує
1 витримує
1
Об'ємна частка вуглеводнів, %, не більше ніж:
олефінових 18,0 18,0
ароматичних 35,0 35,0
Об'ємна частка бензолу, %, не більше ніж 1,0 1,0
Масова частка кисню, % не більше ніж 2,7 2,7
Об'ємна частка органічних кисневмісних сполук, %, не більше ніж:
метанолу 3,0 3,0
етанолу 5,0 5,0
ізопропілового спирту 10,0 10,0
ізобутілового спирту 10,0 10,0
третбутилового спирту 7,0 7,0
простих ефірів 15,0 15,0
інших органічних кисневих сполук з температурою кінця кипіння не вище
ніж 210 0С 10,0 10,0
Mike:
Выходит, br5s, что EN 228:2008 то же самое что ДСТУ 4839-2007
Я тут что то не понимаю. А при чем тут 10% спиртов?
Mike:
Вот что дает УкрАвто : http://azk.ukravto.ua/f/passport/pass-a-98.pdf
Все четко: EN228 : 2013
Навигация